Wij zaten namelijk Utopia te kijken en vooral aflevering 1 waar de bewoners afscheid nemen van hun familie. Dikke tranen, ''ik ga mijn 4 kindjes zo missen''. Ik vond het dus onzin, volgens mij doe je in zo'n programma alleen maar mee als je mediageil bent en je gaat verdorie vrijwillig dus wat loop je te jankballen dat je alles zo mist? Je hoeft niet te gaan, je MAG. En ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat je je kinderen, zeker als het kleintjes zijn, een jaar achterlaat omdat je zo graag op TV wil komen in je joggingbroek en je nepuggs.Mijn vriend vond dat dus naar gedacht van mij, hij vergeleek het met de 2 weken die hij zonder mij op vakantie ging (vrijwilligerswerk op een eco-farm, al zou ik in H&M bonnen betaald worden, ik ging er nog niet heen) terwijl ik denk, dat zijn maar 2 weken, dat kun je niet vergelijken. Mijn ouders gingen vroeger ook wel een een weekend weg zonder de kinderen, maar geen weken of maanden. Laat staan een jaar! Een goede ouder gaat, in mijn ogen, niet een jaar voor de camera zitten bij Utopia, BB, de gouden kooi. En die tranen zijn wat mij betreft krokodillentranen. Vreselijk nep.
Wat vinden jullie?
(hey daar heb je mama op tv...
)

.
wel in de ogen zien, en de rest van de wereld vergeten