Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Minder minuten, sms of data
Je kunt je abonnement verlagen als je langer dan 6 maanden geleden je abonnement hebt aangesloten of verlengd. Dit kost eenmalig € 50.
Je abonnement wijzigen is heel makkelijk: stuur een e-mail, bel ons of loop even binnen in een Vodafone winkel.
Bel naar 1201
Vind een winkel
Wat gebeurt er als je je abonnement aanpast?
De einddatum van je contract verandert niet
Eventuele acties en kortingen op je huidige abonnement vervallen
Het overgebleven tegoed van de vorige maand vervalt
. Choiix schreef:Leer voor de volgende keer: Blox etc op laten schrijven. Nu is het jouw woord tegen dat van hun... Maar waarom heb je in vredesnaam 3GB extra data nodig? Ik heb een bundel van 11GB maar ik kom eigenlijk nooit boven de 750-850MB per maand, behalve als ik er mijn best voor doe (Spotify, TV Online app etc)
Ik facebook, bok, twitter, lees, kijk én luister me suf.. En ik krijg m'n bundel ook niet op.. Uberhaupt krijg ik m'n bundel niet op
Wat ook wel weer goed is geloof ik, dan ben ik nog niet zo extreem verslaafd als gedacht

Citaat:Wij kregen een iets te vrolijke medewerker die naar eigen zeggen niks aan de wachttijd kon doen, hij was immers net terug van vakantie dus moest weer een beetje in het werkrimte komen. Volkomen logisch natuurlijk voor ons, want tegenwoordig gaan medewerkers schijnbaar voor klanten?
Citaat:De service van jullie vind ik over het algemeen al belachelijk, mijn ervaringen zijn namelijk meestal gelijk als wat ik hierboven heb getypt over de winkel in Goes.