Ik ken nu al een ruime tijd een jongen en vanaf begin af aan al goed en we hadden gelijk al een connectie. We konden allebei niet met onze ex. Bij hem is zij vreemdgegaan na een lange relatie met de beste vriend.
Idem dito bij mij. Alleen dan nog niet vreemdgaan, maar een relatie na een maand uit elkaar. En ik had al ruime tijd het vermoeden dat er meer speelde tijdens mijn relatie.
Nu zijn we aardig serieus sinds december. Bij elkaar geweest met kerst. Ik kom iedere week bij hem thuis en dus ook bij zijn ouders. Kan ik ook goed mee. En hij kan goed met de mijne. Alleen het gevalletje relatie komt er niet van. Hij wilt het nog niet. Het voelt niet goed genoeg. Hij twijfelt teveel. Prima. heb ik bij neergelegd.. en telkens wanneer we een tikkeltje meer bij elkaar komen en dus serieuzer word tussen ons incl de serieuze gesprekken lijkt het wel alsof hij bang word en begint hij ineens te zeggen ''pauze'' en ''even rustig aan''.
Ok. Prima. maar hoe gaan jullie bokkers hiermee om? Ik wil het best de tijd geven, omdat het juist zo goed gaat. In principe zal er gewoon niks veranderen. Daarom wil ik het ook de tijd geven, maar het maakt me wel onzeker, omdat je het nu nog net niet bent.
Daarom ben ik benieuwd hoe jullie hiermee zijn omgegaan?
. Zelfs toen we al geruime tijd samenwoonde, kwam eea nog steeds meer vanuit hem uit. Dat heeft echt wel een hele poos geduurd hoor voordat dat volledig rechtgetrokken was. Het was echt een tijd lang aantrekken/afstoten.
. Dat weet alleen de jongen in kwestie en, 'helaas', zul je daar alleen achter komen door het recht op de man af te vragen. En alleen jij kent hem en dus alleen jij weet of zijn antwoord oprecht voelt of niet.