HELP! Ik wil muziek luisteren, maar heb tegelijk ontzettend veel zin om een serie te kijken
Samen gaat dat natuurlijk niet echt. Pff. Dit is echt mijn grootste eerste wereld probleem wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. Wat is de jouwe?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Samen gaat dat natuurlijk niet echt. Pff. Dit is echt mijn grootste eerste wereld probleem wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. Wat is de jouwe?
Serie kijken. Alleen dan slaap je voorlopig niet.

vuurneon schreef:Nagels hebben net een laagje nagellak op en moeten nog drogen en ik heb jeuk...
Altijd eerst naar de WC, drinken in de buurt, tv op de goede zender, dan lakken en zorgen dat je de hele avond voor de tv kan blijven zitten. En dan nog hopen dat je 't snachts in bed niet verkloot, op een of andere manier krijg ik weleens rimpels in m'n nagellak van m'n deken ofzo
Cubone schreef:
HELP! Ik wil muziek luisteren, maar heb tegelijk ontzettend veel zin om een serie te kijkenSamen gaat dat natuurlijk niet echt. Pff. Dit is echt mijn grootste eerste wereld probleem wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. Wat is de jouwe?
Ojajoh schreef:Cubone schreef:
HELP! Ik wil muziek luisteren, maar heb tegelijk ontzettend veel zin om een serie te kijkenSamen gaat dat natuurlijk niet echt. Pff. Dit is echt mijn grootste eerste wereld probleem wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. Wat is de jouwe?
Ik hoop op een grapje en een verhuizing naar het KH?
wereldprobleem….
nou meid je hebt nog heel wat te leren
Ojajoh schreef:Cubone schreef:
wereldprobleem….
iets met een korreltje zout 
af en toe gewoon miepen over van die kleine dingen die echt best even vervelend zijn haha
) Ojajoh schreef:Cubone schreef:
wereldprobleem….