Maar wie van jullie is er nu echt blij met zijn baan en gaat elke dag met plezier naar zijn/haar werk?
Ik werk nu sinds een jaar fulltime bij een bank, het werk is oke en ik heb super leuke collega's. Maar om nou te zeggen dat ik me het ' werkende leven ' zo had voorgesteld.. wordt ik hier nu echt blij van? Nee...
Het probleem is dat ik geen flauw idee heb wat ik nou eigenlijk wil! Maar als ik kijk naar mensen in mijn omgeving (bijv. mijn moeder) die nog steeds, na al die jaren, met enorm veel plezier naar hun werk gaan, word ik toch stiekem wel een beetje jaloers
Dus brand los.... word jij gelukkig van je werk? En zo ja... in godsnaam... Wat voor baan heb je dan?? (TELL ME
)

werk bij 2 totaal verschillende huisartsenpraktijken als doktersassistenten. een gevarieerde baan erg afwisselend leuke collega's en elke dag nieuwe uitdagingen en spanningen qua patienten en het inplannen van hun problemen
Al kan ik het vroege opstaan voor de ochtenddiensten af en toe wat minder waarderen

maarja, heb een vast contract, het salaris is in principe prima, daar zit wel een regelmatige groei in ivm de cao (in de functie helaas niet) en ik werk in de buurt en ben 2 middagen vrij wat natuurlijk heerlijk is..