Na aanleiding van een reactie in dit topic was ik nieuwsgierig naar het volgende:
Ik las hier dat iemand wel eens nog even snel over spoor ging terwijl de bomen al dicht gingen. In principe is dit iets wat je wel fataal had kunnen worden.
Nu gebeuren er in het dagelijkse leven best vaak dingen waarvan je denk oh dat kan nog wel even, terwijl het je eigenlijk wel fataal had kunnen worden.
Nu vraag ik mij af of jullie wel eens zulke situaties hebben gehad waarvan je nu denkt dat had zo verkeerd af kunnen lopen ik doe dit echt nooit weer.
Oja ik bedoel eigenlijk geen paard gerelateerde dingen, paarden is sowieso een risico die je ook fataal kan worden.. Ik bedoel eigenlijk meer dingen die je zelf in de hand had zoals bovenstaande voorbeeld. Uiteraard mogen ook dingen besproken worden die je eens een keer hebt gehoord of hebt gezien van iemand anders..
Ik ben nou niet echt de beste in blijven zitten.. Toen ik 7 was ben ik op mn gezicht gevallen en is mijn lichaam over me heen geklapt, nek bijna gebroken
En zo nog een paar..
... toen gelukkig alleen blauwe plekken, schaafplekken en flinke spierpijn in mijn nek eraan overgehouden.