M_EL_ISSA schreef:Hoe oud is jouw broertje Ts? Aangezien jij 15 bent, zit hij op de basisschool of middelbaar?
14 jaar.
Ceriadwen schreef:Wat heeft hij actief gedaan om het te doen stoppen?
Niets.
chocobroodje schreef:Kijk Ts, misschien dat het vanuit jou ogen onschuldig lijkt, maar dit is best ernstig. Een leraar lastigvallen, uit schelden en het leven zuur maken is natuurlijk Not Done. En wellicht dat je broertje geen berichtjes heeft gestuurd, hij heeft wel een situatie gecreërd waarin dit kon gebeuren en daar is hij zelf volledig schuldig aan....
Als het mijn zoon was mocht hij een aantal weken zijn telefoon inleveren, en heel veel klusjes doen om die weer terug te verdienen.
Heb je helemaal gelijk in. Van mij mag hij ook gerust gestraft worden hiervoor ... maar van school trappen gaat me toch net iets té ver.
Roxxiejj schreef:Hmm.. Wat ik me afvraag. Als leraar zijnde HAD je uit de groep kunnen stappen. Kwestie van sliden. Blijkbaar vond de leraar het ook geen probleem.
En andere wat ik dacht, misschien wat ongenuanceerder: toen de leerlingen over hem begonnen, heeft hij, klaarblijkelijk, niet de groep verlaten. Wilde hij het aanzien? Of wilde hij een reden hebben om een bepaald persoon te schorsen? Want het wordt nu dus persoonlijk.. Hoe is je broertje normaal in zijn klas?
Hij valt wel te labelen met een van de 'probleemjongeren'.
--
Waarom de leraar in de groep bleef snap ik ook niet ; dit viel te verwachten (vooral als je ziet dat er 'probleemjongeren' in de groep zitten).
Kijk ik vind best dat mijn broertje straf verdient, maar van school sturen/schorsen (zowel intern als extern) gaat me niet iets te ver voor deze handeling.