Ik weet niet of dit topic juist staat, wist niet waar ik het kon plaatsen... Ik wil gewoon even mijn hart uitstorten
Ik had vroeger (ong 6maand geleden) een echt goed groepje vriendinnen. We deden alles samen, paardrijden, shoppen, uitgaan en nog allerlei dingen. Ik en mijn man zijn een manege begonnen en mijn vriendinnen waren super enthousiast, ze gingen allen met hun paard bij ons komen staan of rijden, gingen ons met van alles helpen,...
2 vriendinnen hebben me laten weten dat het niet ging om hun paard te verhuizen, qua afstand (van haar thuis is het heel eind verder) en omdat m'n andere vriendin geen vervoer had (te ver met de fiets). De rest heeft niks meer van zich laten horen. De afstand is een slechte uitvlucht om niet langs te komen (gewoon eens op bezoek) want we wonen nu op nog geen 15min met de auto rijden van de vorige manege...
Ze bellen niet, sturen geen smsje, komen niet langs,... Kortom ik hoor niks meer van hen, behalve eens een reactie op facebook. Ik gaf voor m'n verjaardag een feestje op facebook reageerden ze dat het een onvergetelijk feest ging worden, helaas is niemand langs gekomen
IK nodig hen steeds uit als we iets organiseren (feestje, wedstrijd,...) maar nooit komt er iemand...Ik vind dit allemaal nogal pijnlijk, langs de andere kant word ik er ook zo kwaad van! Dan vraag ik me af, hadden al die jaren samen dan echt niks te betekenen?? Als ik op facebook dan foto's zie van het groepje samen, dan denk ik oooh wat mis ik die tijden samen
Ik lig nogal in de knoop met mijn gevoelens, de ene keer word ik kwaad, de andere keer triest en eenzaam
Wat moet ik nu toch?