Al maanden ben ik aan het zoeken naar een jurk die bij mij past. Ik wil graag een niet al te strakke jurk (heb ik het figuur naar mijn gevoel niet voor) en geen lichte/witte jurk of zwarte jurk. Veel cocktailjurkjes die ik tegen kom zijn zwart helaas. Naast het feit dat ik zwart niet zo mooi vind voor de bruiloft, is mijn huidskleur ook nog eens lijkbleek, dus een felle kleur past het beste!
Dus mijn vraag aan bokt: waar vind ik de perfecte jurk?! Op Zalando, Wehkamp en Esprit kan ik helaas niks vinden wat echt mijn aandacht trekt. Binnenkort staat sowieso een bezoekje aan de Galazaak in Amersfoort op de planning, maar tot die tijd wil ik mijzelf graag oriënteren, want ik heb geen idee wat nou gepast is op een bruiloft! Ik ben nog nooit een hele dag op een bruiloft aanwezig geweest (alleen als kind op een receptie), dus dat maakt het best lastig. Dus bokt, barst maar los! Wat droegen/dragen jullie op dit soort gelegenheden? Tips/tricks? Website ideeën of bepaalde winkel ideeën? (Ik woon in Almere, reizen geen bezwaar maar tot op zekere hoogte natuurlijk! Bestellen vanuit het buitenland doe ik ook liever niet.)
Alvast bedankt iedereen!
Ga ik gelijk even googlen, dankjewel! Dat is nou nog eens dicht bij de deur!
Vind hem overigens wel écht heel mooi!!