Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lucifertje schreef:Ik heb in een trein gezeten die wel degelijk een persoon heeft aangereden. Ik zat bij mijn voorganger op schoot zo hard remde de trein.
Daarna heeft het nog 4 uur geduurd voordat de trein verder ging. We mochten helaas de trein niet uit en ook konden we niet overstappen op een andere trein.
Inoterry schreef:Ach, ik heb iemand af moeten dekken die waarschijnlijk snel thuis wilde zijn want het was koud, guur weer. En ondanks dat de bomen gesloten waren zal hij wel zeker zijn geweest dat het wel had gekund, anders had hij het niet gedaan. Maar thuis is hij niet meer gekomen in elk geval. En toen ik liep daar door de gure miezeregen met mijn zaklamp, EHBO koffer en koffertje met afdekzeil
wemkelover schreef:Inoterry schreef:Ach, ik heb iemand af moeten dekken die waarschijnlijk snel thuis wilde zijn want het was koud, guur weer. En ondanks dat de bomen gesloten waren zal hij wel zeker zijn geweest dat het wel had gekund, anders had hij het niet gedaan. Maar thuis is hij niet meer gekomen in elk geval. En toen ik liep daar door de gure miezeregen met mijn zaklamp, EHBO koffer en koffertje met afdekzeil
Bah wat moet dat enorm naar voor je zijn geweest![]()
Dat mensen zo dom zijn, omdat soort fratsen te gaan uithalen.
Ik bedoel komt zo vaak in het nieuws, dan snap je zelf toch ook wel mocht je aangereden worden dat er niks van je overblijft. Dat is gewoon simpel nadenken.
.. Oja en dat er een suicidaal iemand op een bepaald traject rondliep en ze daardoor langzamer moesten rijden. Lijkt me echt verschrikkelijk om zoiets mee te moeten maken! amber15 schreef:Pfoe, dat is schrikken
Knappe machinist die nog op schema rijdt!
Inderdaad Inoterry, het gaat echt niet altijd goed.. Mensen die snel onder de spoorbomen doorrennen, omdat ze de trein willen halen. Het is niet zo dat ik het nooit gedaan heb, maar een ongeluk zit in zo'n klein hoekje en dan vind ik mijn leven toch belangrijker dan de trein halen.