Als je het recept nog weet, plaats ze dan vooral! Kunnen anderen het ook eens maken. Non-alcoholisch of met, alles is welkom
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
heerlijk en gezond!
En dan blenden, even laten blenden hoor, het moet best fijn zijn. Dan pak je een vergiet en gooi je het mengsel in het vergiet. En dan met een lepel de laatste restjes eruit drukken. Dit heb ik echt enorm veel gedronken in Maleisië en het was heerlijk!
DAMWolf schreef:Wat ik in de zomer doe is iets wat ik in Maleisië geleerd heb. Je pelt 2 sinaasappels per persoon, snijd ze in 4 partjes en dan in de blender gooien. Verder nog een mango per persoon (Pas op voor de pit) erbij en een eetlepel suiker per persoonEn dan blenden, even laten blenden hoor, het moet best fijn zijn. Dan pak je een vergiet en gooi je het mengsel in het vergiet. En dan met een lepel de laatste restjes eruit drukken. Dit heb ik echt enorm veel gedronken in Maleisië en het was heerlijk!
Oh, en vanille ijs met verse aardbeien en een bekertje vloeibare slagroom is ook echt heerlijk, en totaal niet gezond
Maar als je een beetje zure sinaasappels hebt helpt dat beetje suiker wel! beert schreef:Tarwegras kun je online bestellen, maar toevallig was ik vandaag aan het googlen naar ervaringen en op allerlei fora werd het beschouwd als heel smerig en dat het niet echt hielp of verschil maakte.
Nell_ schreef:Wat ik lekker vind:
Banaan, kiwi, mineola en klein scheutje taksi splash. Hier gooi ik havermout door als het als ontbijt is.
Maar je kan super veel varieren met fruit (en groente). Ik probeer vaak uit en gooi gewoon vanalles door elkaar. Een sinaasappel, mandarijnen en mineola zorgen ervoor dat het wat sappiger wordt. Dan hoef je er eigenlijk niet echt meer sap of water door te gooien.