Jaja je leest het goed ik mis de winter, nuja het echte winterweer dan... Vriezen, ijs, sneeuw,...
Ik weet niet hoe het zit in NL maar hier in BE is het al precies de ganse winter herfst ofzo en ik mis echt winterweer! Er is al eens snachts -1 graad geweest (of -2a -3 graden) maar verder niks, buiten erg veel regen dan
Ik ben echt helemaal voorbereid op koud winterweer, warme laarzen, mutsen, dikke lange jas, dikke warme dekens, uitrijdekens, ... Maar alles blijft gewoon in de kast liggen. We hebben onze pony opgeleerd om een koetsje te trekken met het idee om deze winter haar voor de slee te zetten
maar zonder sneeuw word dat moeilijk
Ik mis zelf het klooien met water en dan met bevroren vingers en tenen binnen je gaan opwarmen met een kop warme chocomelk... Ik vind zulk kou weer altijd iets gezelligs en moois hebben. Ookal vind ik het meestal na een poosje ook genoeg geweest
Maar nu ontbreekt er echt iets aan de winter...Wie weet komt het nog
Ben ik de enige hier met dit gevoel?
het is al februari (nuja morgen dan) 

, alleen mijn zoontje zit te springen om sneeuw die wil sneeuwballen gooien sneeuwpoppen maken en sleeën 
heerlijk zo'n bak die niet hard is of met bevroren regenplassen erin!
Wat mij betreft slaan we de winter lekker over en gaan we door naar het voorjaar!