Heb sinds paar jaar PGB , geregeld via een bureau die de zorgboerderij aanschreef waar ik kwam. Een PGB rekening op mijn naam geopend en mijn moeder stuurde elke maand de rekeningen naar ze toe.
In oktober er weggegaan , en nu trouble
Kreeg een aanmaning door de deur van ongeveer 9000 euro , na een belletje naar het zorgkantoor blijkt het PGB in januari opgedoekt te zijn omdat de verantwoording niet gedaan werdt. En nu moet ik van januari tot september terugbetalen , er is al rente overheen en incasso provisie betekent dat er al eerder een brief verstuurd is? Ik heb nooit te horen gekregen dat het opgedoekt is tot nu , op de pgb rekening staat nog wat dus de rekening wordt al minder ervan maar nog ben ik boos ik ben genaaid en wordt nu financieel uitgekleed . ik heb een brief gestuurd , we proberen sinds mijn vertrek al te bellen te mailen geen respons. Nooit kregen we post of een belletje , wat kan ik naast een betaalregeling of iets doen? Zit er compleet door op het moment
Ik heb mijn financiele begeleider proberen te bereiken die nam niet op , en nu weet ik even niet wat ik nog meer doen kan