Hoera hoera eindelijk het huis uit maar nu merk ik al dat ik sterke meningsverschillen heb met mijn moeder

zij is er van overtuigt dat ik een wasdroger MOET nemen.
Kwa ruimte zou het kunnen (wasmachine en droger boven op elkaar) maar dan heb ik dus in de badkamer
geen ruimte meer voor een kast.
Handdoeken, douche- & toiletspullen etc ergens anders leggen gaat ook niet ivm ruimte. (wat mijn moeder dus wel vindt)
Wasmachine in de douche en droger in de keuken is ook geen optie omdat de keuken daar niet groot genoeg voor is

Nu ben ik van mening dat ik echt geen droger nodig heb en dus alleen een wasmachine wil.
Zodat ik boven mijn wasmachine een kast kan maken voor spullen die ik (naar mijn mening) niet
ergens anders kwijt kan. Aangezien ik nog veel meer zooi heb die in kasten moet...
Ik kan was op/aan mijn balkon hangen maar dan moet het uiteraard wel droog zijn.
Een droog rek past ook niet in de badkamer, eventueel wel aan de deur als ik de deur openzet.
Wat zouden jullie doen?? Alleen een wasmachine of een wasmachine & droger?? Of een combi??
Want mijn kleding gaat niet in de droger dus het gaat puur om handdoeken en beddengoed....
Wie kan mij helpen voor ik straks slaande ruzie heb thuis en het huis uit MOET

Maar goed, dat spul is met 1 dagje droog, dus dan staat het niet zo lang in de weg.
dus wel vergelijkbaar. Dat uittrekbare wasrek wat je hier neerzet vind ik echt het einde! Die ga ik zeker even opslaan want dat neem ook leeg weinig ruimte is.