Gestalkt, Mishandeld, Geestelijk kapot gemaakt.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TrojkaPink

Gestalkt, Mishandeld, Geestelijk kapot gemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 17:21

Dit wordt een heel erg lang verhaal maar ik moet het ergens kwijt. Ik vertel hier niet alles maar ik vind niet voldoende hulp bij de instanties. Ik wil niet naar praatgroepen en dergelijke maar ik wil wel heel erg graag mijn verhaal kwijt en ik hoop dat ik hier iemand mee kan helpen.

In 2003 was mijn leven een beetje chaotisch. Ik was pas 15 maar wel van huis weggelopen en woonde bij een familielid in huis. Maar opzich was mijn leven goed. Ik ging naar school, had een baantje en van mijn familie lid had ik net een hele leuke pup gekregen. Mijn leven kabbelde een beetje voort. Ik ging uit met vriendinnen en bij mijn familielid in huis had ik het heel erg goed.

Eind 2003 ontmoette ik een jongen "Kees". Hij was 24 en woonde net weer bij zijn ouders na een verbroken relatie en had een baan. Hele leuke jongen en ik was gelijk smoorverliefd. Mijn familielid was er niet zo blij mee. Hij had al rare verhalen over Kees gehoord. Dat hij dealde en zijn ex vriendin had mishandeld maar nadat hij hem ook had leren kennen begon zijn mening te veranderen en Kees was gewoon heel erg leuk!

Na 6 maanden relatie kreeg Kees een eigen woning en ik trok bij hem in. Wel erg snel maar ik kon niet eeuwig bij mijn familielid blijven want hij zorgde ook voor me en kon de zorg over een puber eigenlijk niet aan omdat hij daar zelf ook te jong voor was ( 27) en ik vond mijzelf al heel erg volwassen. Kees had liever niet dat ik ging werken dus ik nam ontslag en werd Kees zijn huisvrouwtje. Ook al waren de eerste 2 jaar erg leuk toch waren er wat dingen die niet klopten. Kees vond dat mijn familielid niet goed voor mij had gezorgd want hij had mij niet mee op vakantie genomen en dat soort dingen. Sloeg natuurlijk nergens op. Ook waren er rare dingen. Kees had liever niet meer dat ik ging stappen snapte ik ook wel. Ik ben een enorme flirt en dat is niet leuk als je een relatie hebt al ben ik nooit vreemdgegaan. Er waren ook wat vreemde dingen. Vrouwenspullen in huis die niet van mij waren als ik even was weggeweest en foto's die niet helemaal klopten maar ach ik geloofde Kees in alles.

Ik geloofde hem zelfs toen foto's van hem en andere meiden vond nogal expliciete foto's om het zo maar te zeggen, ik geloofde hem dat die Beha onder bed toch echt een oude van mij was en nouja ik geloofde hem in alles en de drugs die ik had gevonden en die snuifbuis die waren van maten en niet van hem. Jullie willen niet weten wat ik allemaal heb meegemaakt en geloofd...

Op een dag stond er een verhuiswagen voor de deur, en politie, en de woningbouw en een deurwaarder. Huh? We hadden toch helemaal geen schulden??Blijkbaar dus wel een fikse huurachterstand en we werden het huis uitgezet. Wat een verdriet had ik toch. Daar stond ik dan samen met mijn hond en een tas met kleding. Gelukkig kon ik direct terecht bij mijn familielid alleen hij wilde Kees echt niet in huis hebben. Maar na al mijn gesmeek was Kees daar toch ook welkom.

Kees heeft het leven daar echt kapot gemaakt. Ik weet niet hoe het kwam maar Kees kreeg verzamelwoede. Hij ontkent het zelf nog steeds maar hij was nachtenlang op pad om containers te plunderen en alle ouwe zooi mee te nemen. Mijn familie lid werd het zat en gooide Kees op straat, ik werd voor alles uit gemaakt want ik was een smerige h,oer om voor mijn familie lid op te komen en daar zelf te blijven wonen maar hallo mijn hond is mijn kind en die wil ik bij mij houden en een normaal leven geven. Ondertussen stond het huis helemaal volgestouwd. Kees heeft meerdere kansen gekregen om het huis leeg te halen maar hij deed het niet dus op een dag hebben we alles van hem weggegooid. Waar hij toen verbleef wist ik niet ondertussen weet ik dat hij bij een andere meid zat.

Toen belde Kees me op. Hij was opgepakt maar wilde niet zeggen voor wat. Hij zat in de gevangenis en moest 2 jaar zitten. Voor wat hou ik even voor me ik wil niet herkend worden. Ik was zo verdrietig, mijn arme schat in de gevangenis...belachelijk hoe ik toen dacht ik was compleet gehersenspoeld.

In de 2 jaar dat hij in de bak zat heb ik een eigen huis gekregen, een baan gevonden, schulden afbetaald en wat had ik het toch leuk toen. Hard werken maar ook veel feesten ik genoot van mijn leven.

Hoe belachelijk het ook klinkt ik was ervan overtuigd dat mijn vent onschuldig was en keek echt uit naar de dag dat ik hem kon ophalen. En toen begon de hel.

Kees was helemaal niet blij toen hij vrijkwam. Hij had er wel naar zijn zin gehad en ik haalde hem op en kon gelijk naar iemand doorrijden die hij in de bak had ontmoet en al vrijwas hij moest daar wat ophalen. Nu weet ik dat het drugs waren. Hij ging dealen en zat er zelf ook flink aan. Hij woog nog 60 kilo en was al wat tanden verloren. Ik weet niet eens hoe ik verder moet vertellen in wat voor hel ik terecht kwam. Kilo's drugs lagen er in MIJN huis, op elk moment van de dag zat mijn huis vol met mensen die ik niet kon, die aan MIJN spullen zaten en geen woord tegen mij zeiden. Ik moest van Kees mijn debiele paasei muil maar houden en anders kreeg ik weer klappen. Die klappen heb ik sowieso door onze hele relatie gehad maar op het einde het laatste jaar was het echt heel erg. Hoevaak ik wel niet de dood recht in de ogen heb gekeken en hoeveel tanden mijn mond uit zijn geslagen dat is niet eens meer te tellen. Maar ik durfde niks te zeggen waarom niet? Ik heb geen idee echt niet. Ik ben gek geweest.

Kees ging vreemd, heel erg veel. Liet zich pijpen voor een grammetje, neukte wijven voor een pilletje. Ik was zijn hoofdvrouw, dan had hij 2 vaste vriendinnen en nog een reeks scharrels. Het was een hel, ik weet niet eens hoe ik alles moet beschrijven.

Omdat ik zelf zo gestressed was en niet meer sliep verscheen ik steeds minder op mijn werk, ik werd dus ontslagen. Er was geen inkomen behalve Kees zijn gedeal en hij verdiende geld als water. Hij had altijd duizenden euro's op zak en er kwamen steeds meer rare verhalen bij mij binnen. Zoals het verhaal dat Kees een meisje had gedrogeerd en toen heeft verkracht..ik geloofde Kees natuurlijk.

En toen op een dag.. Na 10 jaar relatie ( waarvan hij 2 jaar vastzat) gebeurde er iets ongelofelijks. Ik werd verliefd..Op een ander. Ik het brave huisvrouwtje die het huis nauwelijks nog uitkwam werd smoorverliefd en ik wilde Kees niet meer.

Hij wist al heel erg lang dat ik bij hem weg wilde en ik smeekte hem om weg te gaan maar hij deed het niet. Nadat hij een nacht op pad was geweest heb ik opeens het lef gehad om de deur aan de binnenkant op slot te doen en hem nooit meer binnen te laten. Toen hij eenmaal kwam en de ruiten ingooide heb ik 112 gebeld. Hij was al weg voordat de politie er was maar dit was maar het begin. Ik heb nooit kunnen geloven dat mijn leven nog slechter had kunnen worden, dat had ik dus fout gedacht.

Toen begon het pas echt. Kees heeft mij kapot gemaakt op elke manier die je maar kan bedenken. Ik probeerde nog netjes uit elkaar te gaan, zijn spullen goed ingepakt, vriendelijk gebleven en noem maar op..Het had geen nut. IK ben van Kees en van niemand anders. Hij begon mij te stalken. 24/7 werd ik gebeld, gesmst, geappt. Hij stond voor de deur te posten en als hij er niet stond dan stond er wel een andere junk. Maar ik moest ook naar buiten want ik heb een hond. Mijn hond heeft 2 maanden lang alles op het balkon gedaan..Toen ik alles dubbel had gecheckt en naar buiten ging met hem ben ik echt helemaal de puin in geslagen, ik was bijna dood tot de buurman hem van mij aftrok. Mijn ruiten zijn ingegooid, mijn huis is 2x leeggehaald, mijn hond is gestolen, alles was kapot, mijn ernstig zieke moeder is bedreigd. Ik ben volledig kapot gemaakt. Wilde zelfs van de flat afspringen alleen maar om rust te krijgen.

De politie is in totaal meer dan 213 keer hier geweest om hem weg te halen, ik heb 67 keer aangifte gedaan maar het had allemaal geen nut. kees volgd zijn eigen regels. Uiteindelijk heb ik via de politie urgentie voor een ander huis gekregen met een aware systeem in huis en voor buiten maar dat was al te laat ik kom niet meer buiten. Ik ben te bang. Ik laat mijn hond niet meer uit. Op facebook gaat er een foto van mij en mijn hond rond dat vaak wordt gedeeld. Ik ben een hondendief schijnbaar.

Uiteindelijk kwam er voor mij "goed nieuws" Kees ligt in het ziekenhuis en zal daar voorlopig nog lang blijven, zodra hij het ziekenhuis uit mag gaat hij de bak in. Ik heb veel verklaard bij de politie maar van binnen zit bij mij nog die onrust..

Ik zal heus sommige dingen zo nog wel verhelderen of vertellen maar dit is het verhaal in een notendop.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 17:28

Inmiddels heb ik een nieuw huis via urgentie. Ik woon half samen met een hele normale man, heb een baan vanuit huis en gaat het mij eigenlijk voor de wind alleen in mijn hoofd is het nog een puinhoop.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:30

Wat een verhaal...
Dikke knuffel Ts :(:) .
Heb je geen mogelijkheid om eens een tijdje volledig van omgeving te veranderen?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:30

Jeetje! Wat een heftig verhaal! Wat er met jou gebeurd is, is vreselijk!
Wat fijn dat je nu een man hebt die gewoon normaal is.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 17:31

maximuss schreef:
Wat een verhaal...
Dikke knuffel Ts :(:) .
Heb je geen mogelijkheid om eens een tijdje volledig van omgeving te veranderen?

Ik woon nog wel in dezelfde stad, ik heb wel een tijdje in Zwolle gewoond bij een vriendin van mij gewoon om even geen gevaar te lopen. Was op advies van de politie omdat ze sterke vermoedens hadden dat mijn leven ernstig in gevaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:32

Wat een verhaal zeg. Als je je verhaal kwijt wilt, mag je mij pbén.

TrojkaPink

Re: Gestalkt, Mishandeld, Geestelijk kapot gemaakt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 17:33

Je weet het verhaal al bijna helemaal want je kent mij ;)

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:33

meid wat heftig, heb er even geen woorden voor. vind het dapper dat je het durft neer te zetten.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:33

Jeetje, wat heb jij veel meegemaakt...
Ik weet niet wat ik erover kan zeggen.

Alleen maar dat ik echt heel veel respect voor je heb en hoop dat je ooit weer rustig naar buiten kunt gaan.

Dat je weer lekker kunt genieten van het leven :(:)

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 17:34

Ja naar buiten gaan dat mis ik echt heel erg. Vorige week ben ik voor het laatst buiten geweest, hij ligt nu wel in het ziekenhuis maar zijn "klanten" niet, laat staan de mensen die op facebook ook allemaal mijn foto hebben gedeeld. Gelukkig heb ik ook buiten een aware systeem van de politie.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:35

Is het niet een optie voor jou om in een compleet ander deel van Nederland te gaan wonen? Ik kan mij voorstellen dat het ontzettend eng is voor jou om op straat te lopen.

RoosTaffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:36

Jeetje wat heftig

Fijn dat het nu wat beter gaat

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:37

Ik word hier helemaal stil van, en weet gewoon even niet wat ik hier moet zeggen. Ik wens je echt alle sterkte toe om jezelf weer te mogen hervinden en het geluk in het leven weer te mogen voelen.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 17:37

Ik heb daar zelf heel erg lang over nagedacht. Maar ik heb hier mijn hele familie wonen, ik ben hier geboren en getogen en ik kan heel erg kwaad worden als ik na ga denken dat IK moet verhuizen naar een ander deel van het land alleen maar vanwege hem..Ik zit er nog wel mee in mijn hoofd maar ik heb ook het geld niet op mijn rug groeien en ik heb al een ander huis gekregen. Politie heeft wel gezegd dat als het nodig is hun nog een verklaring voor mij af geven om urgentie te krijgen.

maximuss

Ik vraag het omdat ik een vriendin heb die in een gelijkaardige situatie zat en die zijn we (paar vrienden en mezelf) op een dag gewoon gaan ophalen (inclusief spullen en dieren) en honderden kilometers verder in een ander land op een onderduikadres gaan droppen. We zijn nu enkele jaren verder en hij heeft een nieuwe vriendin en zij heeft daar een nieuw leven opgebouwd. Het lijkt drastisch maar de autoriteiten konden/ wilden niet ingrijpen en er was ook levensgevaar.
Laatst bijgewerkt door maximuss op 29-01-14 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Wat een vreselijk verhaal.

Heb je niet iemand die met je mee kan gaan als je naar buiten gaat? Vooral de eerste keren? Zodat je weer een beetje vertrouwen krijgt?

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:38

Na alles gelezen te hebben kon ik eigenlijk niet veel meer zeggen dan heel veel sterkte!!! :(:) Wat heftig!! Wel super goed dat je nu eindelijk voor jezelf hebt gekozen, misschien dat je dat wat eerder had kunnen doen maar ik snap het wel.. Liefde maakt blind en je wilt iemand dan zo graag nog een kans geven. (en meer dan 1x) Ik hoop echt dat hij je nu niet meer lastig kan vallen als hij weer vrij komt en dat je een heel fijn leven krijgt en dit straks allemaal achter de rug is! Dit is nu ook geen leven als je binnen opgesloten zit en niet eens naar buiten kan wanneer je zelf wil..

BlackDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:39

Waarom is die gast nooit voor een tweede keer de bak in gegaan vraag ik me af? :oo

Ik wens je heel veel sterkte! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:41

Heel veel sterkte, ongelofelijk dat het zover kan komen..

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 17:41

maximuss schreef:
Ik vraag het omdat ik een vriendin heb die in een gelijkaardige situatie zat en die zijn we (paar vrienden en mezelf) op een dag gewoon gaan ophalen (inclusief spullen en dieren) en honderden kilometers verder in een ander land op een onderduikadres gaan droppen. We zijn nu enkele jaren verder en hij heeft een nieuwe vriendin en zij heeft daar een nieuw leven opgebouwd. Het lijkt drastisch maar de autoriteiten konden/ wilden niet ingrijpen en er was ook levensgevaar.

Dat is hier ook al gebeurd, toen ik naar Zwolle ging wilde ik eigenlijk niet maar ze kwamen hier met een groep aan, hebben mijn spullen ingepakt en mij meegenomen, dat was echt geweldig en ik ben ze er nog altijd dankbaar voor maar ik zit er nog over te twijfelen.
SAKKIA schreef:
Wat een vreselijk verhaal.

Heb je niet iemand die met je mee kan gaan als je naar buiten gaat? Vooral de eerste keren? Zodat je weer een beetje vertrouwen krijgt?

Dat heb ik al een paar keer gedaan, 1 keer met een vriendin en wat was het resultaat? Dat ook zij bloedend op straat lag, een andere keer is mijn familielid meegegaan en dat heeft ervoor gezorgd dat hij zelfs een nacht in de cel heeft gezeten.

Bedankt voor de lieve reacties, als er iemand is die hetzelfde of oid heeft meegemaakt dan graag een PB. Bedankt voor de mensen hier die mijn verhaal herkennen en die mij PBen en het niet in het topic zeggen. Ik ben hier anoniem en dat blijf ik ook graag.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 17:42

BlackDancer schreef:
Waarom is die gast nooit voor een tweede keer de bak in gegaan vraag ik me af? :oo

Ik wens je heel veel sterkte! :(:)

Heel simpel, hij is een crimineel en hij weet heel erg goed zich te verstoppen..Inmiddels heeft iets verschrikkelijks gedaan en ligt hij op de IC als hij ervan af komt ( want hij is nu wel stabiel) gaat hij gelijk de bak in.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:44

Wat een verhaal TS!! :(:) :oo Jeetje..

Wat heb jij een boel meegemaakt, heel erg veel sterkte!
Ik hoop dat je samen met je huidige vriend je leven weer op de rails kan krijgen en met een gerust hart de deur uit kan.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:45

Ik sta met een bek vol tanden! Wat een bizar verhaal zeg..
Het liefst zou ik je een dikke knuffel willen geven. Gelukkig heb je nu een lieve man. Neem aan dat hij van alles op de hoogte is?

Wat me niet helemaal duidelijk is of je nu wel je hondje bij je hebt?
Mag GVD hopen dat die daar nog enig zins goed voor is geweest...

HELE DIKKE KNUFFEL!! :(:)

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:47

Jeetje mina wat een verhaal,ik ben er stil van.
Heel veel sterkte meid.

TrojkaPink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 17:47

Gestalked worden heeft echt een enorme inpact op je leven. Als ik terug kijk vind ik het belachelijk hoe ik al die jaren heb gehandeld en alles maar heb gepikt. Maar de relatie hoe dat ging valt in het niets bij de ellende die er is gebeurd nadat ik hem eruit heb gegooid. Toen is het nog veel erger geworden. Zo erg zelfs dat ik op een dag op het bureau zat en zei: Trek alle aanklachten maar in, ik neem hem terug dan is mijn leven een stukje beter dan dat het nu is. Gelukkig heeft de politie dat uit mijn hoofd gepraat.

En ik heb mijn hond nog, het is belachelijk dat ik hem moest afgeven bij "kees'. Ik had hem al voordat ik kees ontmoette en hij heeft er nooit naar omgekeken..