Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maximuss schreef:Wat een verhaal...
Dikke knuffel Ts.
Heb je geen mogelijkheid om eens een tijdje volledig van omgeving te veranderen?
Wat heftig!! Wel super goed dat je nu eindelijk voor jezelf hebt gekozen, misschien dat je dat wat eerder had kunnen doen maar ik snap het wel.. Liefde maakt blind en je wilt iemand dan zo graag nog een kans geven. (en meer dan 1x) Ik hoop echt dat hij je nu niet meer lastig kan vallen als hij weer vrij komt en dat je een heel fijn leven krijgt en dit straks allemaal achter de rug is! Dit is nu ook geen leven als je binnen opgesloten zit en niet eens naar buiten kan wanneer je zelf wil.. maximuss schreef:Ik vraag het omdat ik een vriendin heb die in een gelijkaardige situatie zat en die zijn we (paar vrienden en mezelf) op een dag gewoon gaan ophalen (inclusief spullen en dieren) en honderden kilometers verder in een ander land op een onderduikadres gaan droppen. We zijn nu enkele jaren verder en hij heeft een nieuwe vriendin en zij heeft daar een nieuw leven opgebouwd. Het lijkt drastisch maar de autoriteiten konden/ wilden niet ingrijpen en er was ook levensgevaar.
SAKKIA schreef:Wat een vreselijk verhaal.
Heb je niet iemand die met je mee kan gaan als je naar buiten gaat? Vooral de eerste keren? Zodat je weer een beetje vertrouwen krijgt?
BlackDancer schreef:Waarom is die gast nooit voor een tweede keer de bak in gegaan vraag ik me af?![]()
Ik wens je heel veel sterkte!