Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sarcasm schreef:Ik vind dit ook onzin, want ik ben er elke dinsdag om 9 uur (dat moet) en blijf tot half 7. Omdat de winkel na sluitingstijd (6 uur) nou gepoetst moet worden.
Echter worden er maar 8 stage uren geteld. Terwijl ik maar 3 kwartier pauze heb.
Ik denk dat ik gewoon 8,5 uur ga schrijven. Hoef ik ook niets in te halen lijkt mij.
Urion schreef:School bepaald of jij je stage moet inhalen. Ook bepaald school of jij je pauze mag schrijven als werkuren. Je kan niet zomaar zelf regeltjes gaan bedenken omdat je het niet leuk vindt dat het zo gaat.
chelle_dora schreef:Urion schreef:School bepaald of jij je stage moet inhalen. Ook bepaald school of jij je pauze mag schrijven als werkuren. Je kan niet zomaar zelf regeltjes gaan bedenken omdat je het niet leuk vindt dat het zo gaat.
Dit dus. Je kan wel zelf uren gaan schrijven maar die moeten wel door je stagebegeleider op je stageplek en door school worden goedgekeurd!
Loop nou maar gewoon dat dagje extra stage, zou zonde zijn als je de boel gaat verzieken en dan al je stage uren kwijt bent.. Met je stage begeleider moet je geen ruzie maken, het is voorbereiding op het werk van later en als je je daar op zo'n manier opstelt krijg je een waarschuwing of flikkeren ze je eruit hoor.. En als je je zo opstelt op je stageplek en alles zelf gaat verzinnen kan je net zo goed je stageplek kwijtraken hoor.
Alsof je als stagiaire zijnde geen rechten hebt, je bent geen werknemer.. Ik vind het zelf echt belachelijk om dat in te halen, je hebt namelijk gwn 4 dagen school en als je dan ziek bent is het geen probleem en met stage ineens wel? Die uren die in het contract staan is gewoon standaard daar kan je vanaf wijken. En als het bedrijf echt zo moeilijk doet is het denk ik ook niet geschikt...