Misschien hebben jullie nog tips of zijn er gezellige mensen die samen met wat leuks willen gaan doen?
Ben zo'n 2 jaar geleden ingetrokken bij mijn vriend in Waarder.
Zelf kom ik van oorsprong uit beek limburg dus ben nog al een eindje uit de buurt gaan wonen.
Toen ik hier kwam wonen had ik gelukkig vrij snel werk helaas in de tussentijd gewisseld maar ook hier heb ik het super naar mijn zin.
Echter miste het sociale contact buiten het werk om.
Om deze reden weer op een manege gaan rijden daar praat ik wel met mensen maar dan houd het ook weer op waarom geen idee

Verder heb ik 2x in de week een bijrijdpaard maar dat is bij iemand thuis en ben ik dus weer alleen.
Verder train ik 1 a 2 keer in de week met de hond en zo af en toe wandelen we ook met de groep maar die is nu uit elkaar gezien er mensen op andere dagen gingen trainen.
Verder ben ik dus om meer onder de mensen te komen ook weer 3 dagen in de week gaan sporten, maar ook hier helaas blijft het bij even praten.
Bij mij in de straat zitten eigenlijk alleen mensen die al allemaal kinderen hebben die al beginnen aan de middelbare dus ook niet echt mijn leeftijdsgroep.
Bedankt voor het lezen van dit alles hopelijk hebben jullie nog tips of mensen die denken ja ik woon in de buurt en heb wel zin.

, ik woon in Oudewater en ben 2x per week ff in Waarder om m'n zoontje naar de peuterspeelzaal te brengen. Ik heb een bijrijdpaardje in Montfoort waar ik dan naartoe ga. Wat voor hond heb je?