Tijdje terug twee dekens bestelt, netjes geleverd, maar bleken te klein. Stond in het groot op de site dat ze uitverkoopartikelen niet retour nemen, maar ja ik weet de rechten dus konden er niet omheen. Natuurlijk werd dat wel eerst geprobeerd en vervolgens dat ik dan administratiekosten moet betalen (mag ook niet) en de verzendkosten niet vergoed kreeg van hun naar mij (mag ook niet). Wel natuurlijk de verzendkosten voor het terug sturen die voor mij waren.
Mooie brief gemaakt en natuurlijk uiteindelijk wel goed gekomen, maar nog steeds op desbetreffende site deze dingen die allemaal wettelijk niet mogen.
Nu laatst wat besteld, maar bleek net niet helemaal goed te zijn. Terug gestuurd en ik kreeg het aankoopbedrag terug, maar niet de verzendkosten van het bedrijf naar mij. Ik weer gemaild en krijg terug dat ik die niet terug zou krijgen. Daarop een mail gestuurd met wettelijke informatie dat, dat wel moest. Ik kreeg terug dat ze niet in discussie gingen en het maar terug zouden storten. Tjah, er is ook weinig discussie over mogelijk. Had het nooit verwacht bij deze grote webshop.
Ik merk dat veel webwinkels een loopje nemen met de regels of simpelweg niet weten en ik snap best dat het heel vervelend is de retour zendingen, maar dit is nou eenmaal zo en terecht voor koop op afstand.
Ik vroeg me af of meer mensen wel is tegen dingen aanlopen? En wie weet is dit topic weer een leer voor mensen die dacht van ik bestel maar iets niet er staat uitverkoop artikel en mag niet ruilen. Gewoon kopen en als het niet past gewoon terug sturen

)
Je zou verwachten dat die wel weten hoe het moet en werkt.