Gisteren avond werd ik gebeld door de politie dat mijn vriend een zelfmoord poging heeft gedaan. Di is de 5e in 8 maanden. Ik zit nu op de ic in amersfoort,hij was al in coma en wordt nu in coma gehouden omdat hij niet zelfstandig kan ademen. Hij heeft waarschijnlijk overgegen waardoor de maag inhoud in zijn longen is gekomen met een longonsteking tot gevolg. Het is niet zeker of hij nog bij komt,en als hij bijkont is het de vraag hoe. Ik kan alleen maar afwachten,meer kan ik niet doen wat een heel machtelloos gevoel geeft
weet niet wat ik hierop moet zeggen maar wil toch reageren.. heel veel sterkte!!
NoaSky
Geplaatst: 18-01-14 15:15
Gatver, wat ongelooflijk verschrikkelijk moet dit voor je zijn.. En 5 x in 8 maanden is niet niks..
Ben je niet bang dat hij het straks weer probeert als hij bij komt.. Ontzettend heftig moet dit voor jullie zijn..
Ik kan alleen maar hopen dat jullie de kracht vinden hier door te komen, heel veel sterkte en we zullen vanuit hier mee duimen voor een goede afloop.
nientje78
Geplaatst: 18-01-14 15:15
heel veel sterkte...
colunder
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-14 15:18
Ik heb al vaker gesmeekt of ze hem verplicht op willen nemen,maar dat mocht volgen hen pas na 5 pogingen. De vorige poging was volgens hen geen poging,hij wilde alleen slapen. Ja,dan neem je voor 2 weken medicijnen in. Je staat gewoon met je rug tegen de muur. Zijn medicijnen zaten nu in een kluis,die heeft hij open gebroken.
Jeetje, wat ontzettend rot! Veel sterkte, hopelijk komt het goed en kan er geholpen worden.
BigOne
Geplaatst: 18-01-14 15:47
Sterkte, voel je niet schuldig mocht het toch verkeerd aflopen. Zo te horen hebben je vriend en jij het niet gemakkelijk. Er word wel eens gezegd dat mensen die het eigenlijk niet willen er weer bovenop komen en dat het alleen een schreeuw om aandacht is maar vijf keer in drie maanden??? Heftig.