Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Firefly4 schreef:Het is een spel en je bent zojuist de volgende deelnemer geworden. Hehe. Had je maar niet moeten reageren op mijn bericht of mijn status ge-liked hebben, HAHAHA! Degene die mijn status liked of commentaar heeft gegeven moet een van de volgende zinnen kiezen en, minstens 24 uur, op zijn eigen Facebook tijdlijn plaatsen. 1: Ik heb 42 verschillende relaties gehad in mijn leven. 2: Ik denk dat ik verliefd op iemand ben, wat moet ik doen? 3: Iemand bood me een baan als prostituee aan, maar ik ben er een beetje angstig voor. 4: Ik heb besloten geen ondergoed meer te dragen. 5: Ik hou nog steeds van mijn ex. 6: Ik heb besloten homofiel/lesbies te zijn. 7: Ik ben zwanger. 8: Ik krijg een tattoo. 9: Ik wil een baby. 10: Er rende net een muis over mijn voet. 11: Ik ga een aap adopteren. 12: Mijn man/vrouw/liefje heeft een nieuwe baan gevonden, we verhuizen naar Vlissingen. ATTENTIE: onthoud dat je maar 1 van deze zinnen mag gebruiken. Geen uitleg of verklaringen. Als iemand jouw status liked of commentaar plaatst, stuur hem/haar dan dit bericht. G ewoon doen en alsjeblieft houd het geheim AUB