Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sorry!
' ). Het is iets geks 

, die ik dan bij school afzet en dan even toeter en naroep; dag lieverd!! En dan een puber met een rode kop de school zie inlopen
Zitten ook midden in een verbouwing en willen over anderhalve week verhuizen
Juist, de timing is niet al te best haha
Maar ondanks dat alles is het denk ik het stukje onvoorwaardelijke liefde, het zien opgroeien van iets wat (hopelijk) van jou en je geliefde samen is, kan het eigenlijk niet goed beschrijven. Ook al hebben wij ons kleintje natuurlijk nog niet gezien omdat het nog veilig in mijn buik zit, de liefde is er al wel.
denk dat het ook geweldig is om je kind zien op te groeien hoe het zich ontwikkeld en zijn eerste stapjes te zien en voor een meisje eerste bh'tje kopen
voor de rest kan het ook heel gezzelig zijn
Mallow schreef:Alles wat jij benoemt wordt bijzaak. De warmte, de liefde, de levenslessen, het onvoorwaardelijke. Niets is meer belangrijk en alles des te meer. Je wordt verreikt, het is zo mooi!
vuurneon schreef:Gek genoeg kan ik daar niet zomaar een rationeel antwoord op geven; het is voor mij een oerinstinct; liefst stop ik direct met de pil (maar als ik dan wel gelijk zwanger raak, dan ben ik een walrus in een trouwjurk en dan heeft iedereen zoiets van 'ach... Een moetje....' ). Het is iets geks
Lijkt mij heerlijk om een kindje in bed te stoppen, een plakkerig handje die mijn hand pakt, die kwijlkus en de eerste keer dat een kindje 'mama' of 'gamma' zegt. Elke vezel schreeuwt: plant je voort!!
En ik heb niet voor niets een huis met 4 slaapkamers gekocht
En lijkt mij stiekem best leuk om een puber te hebben die zich dan schaamt voor mij, die ik dan bij school afzet en dan even toeter en naroep; dag lieverd!! En dan een puber met een rode kop de school zie inlopen
hahahhaah goeie
.
.
en het alleen maar kan hebben over 'HET KIND'.

. Soms zijn er gewoon geen perfect rationeel verklaarbare antwoorden op de dingen die je voelt en je gelukkig maken in het leven.

vuurneon schreef:Overigens verwacht ik niet een kiekeboe moeder te worden die zelf ook de hele dag kirrend op de grond ligt te rollen en geen normaal woord meer uit kan komenen het alleen maar kan hebben over 'HET KIND'.
Geloof niet dat mijn verstand door de bevalling ook gelijk mijn lichaam verlaat.
Maar t blijft een oerinstinct, verankerd in mijn genen![]()
Als niemand meer kinderen krijgt is het snel gedaan met de mens
Leonoor schreef:De reden waarom wel? Moeilijk te omschrijven eigenlijk! Ik kan wel 1000 redenen verzinnen om het niet te doen zelfs, maar die vervagen allemaal als ik naar mijn dochter kijk. Ik ben geen moederlijk type, maar na mijn bevalling werd ik een tijger, eiste per direct mijn dochter bij me te houden. Dus, houd het maar op een oergevoel
)
Het is ook een uitdaging voor mezelf, je leert geduld te hebben, je eigen wensen opzij te zetten voor iemand anders en nou ja, ik vind het gewoon leuk dus, haha. Ik denk ook wel eens "gut, dat was vroggah wa aaaans", kon je nog eens gaan paardrijden ofzo
, maar ik denk dat ik het dan weer heel kaal had gevonden zonder kinderen.
Mijn dochter wordt 9 dit jaar en met de week merk ik dat ze zelfstandiger, handiger en vooral ook brutaler wordt
Heerlijk die pre-pubers! Maar het is ook wel een enorm mooie tijd weer. En dat ongelooflijk eerlijke, schitterend! Niets diplomatie, niets blad voor de mond.
als je nu al denkt dat je echt diep diep van iemand houdt........wacht maar af tot je je kleintje voor het eerst in je armen hebt!
Mallow schreef:Alles wat jij benoemt wordt bijzaak. De warmte, de liefde, de levenslessen, het onvoorwaardelijke. Niets is meer belangrijk en alles des te meer. Je wordt verreikt, het is zo mooi! Ja het is dus wel zo rooskleurigsorry!
Sorry