Beste koop ooit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Estera

Beste koop ooit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 19:47

Ik heb gezocht of er al een topic bestond, maar niet gevonden.

Zojuist liep ik weer buiten in het pikkedonker de paarden te voeren en het straatje aan te vegen met mijn inmiddels zeer geliefde hoofdlampje en dacht "serieus beste koop ooit", "waarom weet ik dit pas sinds 2 jaar :??" en "hoe heb ik ooit zonder gekund?".

Ik heb mijn hoofdlamp nu dus voor de 2e winter en woon hier inmiddels toch voor de 3e winter. Hoe heb ik dat de 1e winter dan gedaan? Werkelijk geen flauw idee. Maar ergens ben ik het dus een keer tegengekomen en een heel stuk wijzer geworden :D .

Wie oh wie heeft voor zichzelf nog meer van dit soort "beste koopjes ooit" waar je nog steeds super blij mee bent? Dit kan dus van alles zijn en op elk gebied, zoals bijvoorbeeld de thermos drinkbeker to go, het ultra-strak-trek-broekje voor onder de kleding. Ik noem maar even wat. Voor sommigen misschien wel met de vraag onder welke steen die persoon dan geleefd heeft, maar voor andere misschien een openbaring.

Ik ben benieuwd!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:49

Ja ik :D Ik had ooit een soort zeepsoaker die je op de tuinslang kon monteren, dus in feite een soort van pistoolachtig handvat waar je shampoo in kunt doen en op die manier je paard doucht. Ideaal!
Helaas ging mijn paard er op staan en was hij kapot, maar toch was het briljant :D

En verder de e-reader, nooit meer kilo's aan boeken meezeulen maar gewoon downloaden op de e-reader en hoppa :D
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 14-01-14 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:50

Oehh leuk topic!

euhmmm m'n toch wel mijn agenda! daar kan ik echt niet zonder! ik plan er niet alleen dingen voor school in, maar ook dingen buiten school om schrijf ik daarin op. Ik ga niet zonder mijn agenda de deur uit! :D

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:50

Toiletpapier. Zou niet weten wat ik zonder zou moeten :D

Nee even zonder gekheid: mijn telefoon. Ik gebruik dat ding om dingen te onthouden, foto's van dingen te maken die ik niet kwijt mag raken e.d.
Laatst bijgewerkt door Monchou op 14-01-14 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:51

Martine_R schreef:

+1 :')

BigOne

Leesbril van de action met van die kleine lampjes er in, erg handig voor zo'n blinde kip als je een draad in de naald of een klein schroefje aan moet draaien. En ook hier de hoofdlamp.

Rhyddid

Martine_R schreef:

_/-\o_

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:54

Ook hier geldt: het hoofdlampje *D
Vriendlief heeft hem sinds kerstmis, en wat een fijn ding is het! Ik ruim nu met plezier 's avonds de drollen op, terwijl ik anders moest priegelen met én mijn stable boy én een zaklamp. Heerlijk ding!

En thermische kleding. Heel stom dat ik dat pas sinds twee jaar ontdekt heb, maar ik hoef geen tig laagjes meer aan te trekken vooraleer ik de kou kan trotseren. Shirtje aan, thermisch hemd er over, fleece en hoppa!

En een oorverwarmer; zo'n hoofdband-ding. Heerlijk warm, en geen last meer van schuivende mutsen of een jeukend hoofd bij de paarden.

Equisync

Re: Beste koop ooit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:56

Oorwarmers :')
maar dan zo eentje wat over je achterhoofd gaat en dan over je oren. Cap erover en rijden maar :D

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:58

Hier ook een hoofdlamp en een oplaadbare lamp die ik in de stal leg als ik er ben..Ik kan nu mooi in het donker strontruimen en de paarden eten geven :P Mijn man zei elke keer,kan je beter niet kopen want je zal er wel niets aan hebben en heb twee jaar zonder gedaan..Maar ik ben echt blij dat ik nu op deze manier toch licht heb :j

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 19:59

Martine_R schreef:

_O- _O-

Leesbril met lampjes?? Die kende ik nog niet. Ga ik mijn moeder vertellen :D .

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 19:59

Oorwarmers voor aan de cap :j deze

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 20:01

Stybba schreef:
Oorwarmers voor aan de cap :j deze

:wow: Super handig!

horsiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:06

Mijn paard ♥

Flower86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:14

Mijn col(sjaal) die heb ik ergens een keer gezien en toen zelf gemaakt. Deze blijft altijd goed zitten wappert niet en sluit mooi aan. Ik draag hem vooral met paardrijden ideaal!

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:15

De automatische verwarmde drinkbak van de paarden. De winters zijn hier lang en koud en dankzij die bak hoef ik nooit meer ijs te kappen en met water te slepen.

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:20

Vliegenspray voor mijn paard!
En mijn laptop, die heb ik nog geen maand, maar ik ben er helemaal verslaafd aan! En mijn mobiel ook, maar die heb ik gekregen :P
ps: laptop is een Toshiba windows 8, en mijn mobiel Samsung Galaxy S. Leek me ook wel logisch om er bij te zetten..

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:21

Jaaaaaa mijn tweedehands magnetron uit de kringloopwinkel. 10 euro en doet het al bijna 10 jaar onovertroffen!

En in de categorie ietsje duurder: een talalay topmatras voor op de boxspring. Was een investering, maar man wat slaapt dat heerlijk! _/-\o_ Wij noemen m altijd liefkozend Tralalai! :D

Oh en nog ietsje duurder, ons huis natuurlijk! Heerlijk plekje! <3

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:26

Rije schreef:
Jaaaaaa mijn tweedehands magnetron uit de kringloopwinkel. 10 euro en doet het al bijna 10 jaar onovertroffen!

En in de categorie ietsje duurder: een talalay topmatras voor op de boxspring. Was een investering, maar man wat slaapt dat heerlijk! _/-\o_ Wij noemen m altijd liefkozend Tralalai! :D

Oh en nog ietsje duurder, ons huis natuurlijk! Heerlijk plekje! <3

Als we het over duurdere dingen gaan hebben, dan is mijn haflinger natuurlijk de beste koop ooit! Maar die heb ik ook gekregen :P

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:33

Hey waar haal je zo'n hoofdlampje? Das precies wat ik nodig heb, wat een goed idee!

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-14 20:43

Ik heb al geen idee meer waar ik de mijne vandaan heb. Zou zo maar Agradi geweest kunnen zijn. Ze zijn er goedkoop en ernstig duur, ik heb gewoon een goedkoop dingetje.

Het topic heeft al zijn nut :D .

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:50

Mijn beste koop (qua stalmateriaal dan toch) is ongetwijfeld een laadkarretje om hooibalen op te vervoeren. Vroeger droeg ik deze altijd in mijn handen, maar moest ik dus de hele afstand tot bij de stallen afleggen met mijn baal in mijn handen. Nu gooi ik een paar balen tegelijk op dat karretje en ben ik zo klaar met hooi halen :) Zeker sinds we met verpakte baaltjes (+-50kg) werken zou ik niet meer zonder kunnen!

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:52

Mijn beste koop zijn de geopadvezels in onze buitenpiste. Ligt nooit meer zwaar en kan tegen héél wat regen (is nodig he ;) )!

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:53

Murosch schreef:
Hey waar haal je zo'n hoofdlampje? Das precies wat ik nodig heb, wat een goed idee!

Bij bever.nl heb ik die van mij gekocht :)

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 20:54

Murosch schreef:

Ik denk gewoon bij de Dump of campingwinkel