Ik volg nu paardenschool en heb net een nieue jonge hengst gekocht die meer is naar school.
Maar helaas is er 1 meisje (zeg het niet graag) die beetje jaloers is/het mij niet gunt zeg maar.
Ze heeft nooit persoonlijk tegen mij gezegd maar achter mijn rug zit ze constant hele gemene dingen over mijn paard te zeggen (en alleen zij als enige van een school van bijna 100 leerlingen.
Ik word er echt kwaad van dat ze zo doet... (Vroeger voor ik naar deze school kwam heeft ze mij op onze vorige school best wel gepest...)
Ik krijg alles van mijn vriendinnen en klasgenoten te horen wat ze allemaal zegt.
Ten eerste heb ik al zo iets van waar bemoeid ze zich mee? Het zijn haar zaken toch niet?
Even een aantal dingen die ze heeft gezegd:
-dat beest van caressa is echt lelijk
-als ik aan het rijden was was zo steeds ook bezig van: ga je je merrie laten dekken? O wat het is een hengst das waar en dan truttig lachen
-terwijl ze tegenover mijn stal was bij een ander meisje zei ze toen hij hinnikde: o mottig beest hou je bakkes is
-of als ik aan het rijden ben en hij hinnekd heel flauw zijn hinnek heel kinderachtig na doen.
(Hij hinnekd gewoon heel veel)
-met springen doet mijn paard er zijn best en dan zegt ze: o ik had allang een zweep gepakt en er eens goed op geklopt! (Omdat er een aantal hindernissen in een rechte lijn stonden en hij rechtdoor blijven gaan nog moeilijk vind en hij slingerde een beetje)
Pff en dan zegt ze altijd dat zij alles recht in de face zegt nou ik merk het alles achter mijn rug zegge en in mijn gezicht just niks, kak wijf.
Ik heb dit paard nog maar een week mee naar school en ik
Word er echt GEK van en het maakt me ook echt heel kwaad.
Iedereen zegt wel negeer het maar het lukt me niet het blijft door mijn hoofd gaan.
En iets terug zeggen gaat niet want ik doe net of ik het niet weet (ze weet ook niet dat ik weet wat zij allemaal zegt) en als ik haar ermee confronteer maak ik het wss alleen maar erger want ze vind het leuk als ik me daar aan stoor.
En het gaat gewoon om dat ze er niet tege kan dat er 2 ballen aam mijn paard zijn lijf hangen.... Voor mij maakt dat echt niet
uit hoor.
Ik ben echt radeloos ik weet gewoon niet meer wat te doen

.

).