ik fietste vandaag met mijn vriendin (zoals altijd) van school naar huis. Ik fiets een kwartier met haar en daarna moet ik alleen verder. Nu haalden wij een oudere man in, op een mountainbike fiets. Een minuut later haalde hij ons weer in en zei hij heel onduidelijk iets tegen ons. Ik verstond: nu gaan jullie maar eens achter mij fietsen . mijn vriendin verstond: ik kan ook wel harder gaan fietsen. Dus hij ging voor ons, en ging steeds slomer en slomer. Toen kwam het kruispunt dat mijn vriendin afsloeg naar haar huis verderop. Ik ging wat harder fietsen en haalde de man in. Later zat hij wel de hele tijd '' vastgeplakt'' aan mijn fiets! hij fietste met zijn voorwiel bij mijn achterwiel met 20 centimeter breedte. ik was zoo bang wat zoiets is eerder gebeurd. Vorig jaar viel en man op een racefiets mij op bijna de zelfde manier lastig. Zelfs zo lastig dat ik huilend van angst ben gestopt en mijn ouders heb gebeld. Mijn vriendin wist dit verhaal ook en vertrouwde die man niet. Ze fietste een rondje door het dorp en zag dat die oudere man echt vlak achter me zat. Ze stuurde me een sms: wat een creep, laat hem je inhalen hij zit vlak achter je! SCHUT HEM AF!! . Dus ik ging heel sloom fietsen en belde mijn vriendin op. Later haalde de man mij in en ging een eindje verderop fietsen. Bij het volgende dorp aangekomen had ik besloten een andere weg te nemen als normaal. Er waren 5 wegen : het bosje , of een steegje door, of de weg volgen , of weer een steegje of een bruggetje. (op volgorde van aankomst) De man volgde de weg, dus ik nam het bosje. Ik wist dat dit bosweggetje uit zou komen op die weg ( net als alle andere) . Dus ik fietste vol anst dat bosje in --> uit. EN JA HOOR!! hij stond me op te wachten. Ik keihard linksomkeert gemaakt en teruggefietst. Hele mega omweg gemaakt en gelulkkig kwam ik hem niet meer tegen.!!! ik was zoo bang