Zo hebben we ons oog op iets in de Belgische Eifel laten vallen met heel veel grond
. Wie weet kunnen we er een ruiterstationnetje openen aangezien er daar wel mogelijkheid voor is. We hebben wel wat plannen.Maar... het is wel 2.5 uur rijden van waar we nu wonen en ik vrees dat er hier een paar helemaal in "paniek" gaan geraken als we het vertellen.
Er is natuurlijk nog niets gepland of iets dergelijks. Mijn vriend is bv ook zijn werk al even beu en wil ook eens iets helemaals anders. We hebben alletwee het gevoel dat 2014 HET jaar moet worden. Niets concreets dus maar we zijn er wel over bezig. Bovendien moet mijn vriend daar dan zeker werk vinden en ik hoop wat binnen te halen met basic overnachtingen voor paard en ruiter. We zien nog wel, weet je.
Ik zie het er romantische wel van in, ouders en vrienden die komen logeren. En eerlijk is eerlijk, zoveel volk komt er nu echt niet over de vloer! Dus moet je daarvoor in Vlaanderen blijven wonen?
Toch is mijn grootste "schrik" dat ik er misschien wat ga vereenzamen ofzo...
Wie heeft dit nog gedaan en hoe is dat verlopen? Heb je er geen spijt van? Graag wat ervaringen, eventueel tips ofzo.
Nu is echt hét moment om zoiets te ondernemen, als je allebei het gevoel hebt iets anders te willen en nog niet door kinderen meer gebonden bent aan een plek. 2,5 uur rijden is een kippeneindje als mensen echt willen.
Wat doen jullie nu