Ik vind dat best erg, heb ook wel eens de neiging hehad hoor maar ben toch te braaf voor zo'n actie

Ik was benieuwd wat de bokkers hiervan vinden, lopen jullie weg als het echt té lang duurt voor je bestelling komt of voor je kunt betalen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghostattack schreef:Mijn ouders zijn 1 keer weggelopen bij een café zonder te betalen, ze hadden al besteld en ik kwam iets later binnen met een ijsje. Ik was nog best jong. De eigenaar van het café heeft mij toen naar buiten gestuurd, ik moest maar een ijsje van hem kopen of ik mocht niet naar binnen.
Toen zijn mn ouders zo hop naar buiten gelopenIs al wel lang geleden hoor haha
Vjestagirl schreef:Nou vind ik dat op zich best logisch van die café eigenaar, zeker als hij ook ijs verkoopt.
Konstantine schreef:Ik ben wel eens weggelopen zonder te betalen. Diefstal of niet, tijd is ook geld en die griet (enige personeel in de tent) was al zeker een kwartier aan de telefoon met haar vriendje (dat werd goed duidelijk uit wat ze allemaal zei), waarbij ze met haar rug naar ons toe stond.
We hebben zeker 10 keer geprobeerd haar aandacht te trekken, maar ze wuifde het steeds weg. Prima joh, het is jouw kasverschil!
Natuurlijk kun je dan ook geld achterlaten, maar we hadden het niet gepast, moesten echt 20 euro achterlaten voor 2 drankjes dan. Ja doei.
Als ik zie dat het personeel het druk heeft met werken, dan wacht ik natuurlijk wel netjes.
Lente schreef:Ik ben één keer weggelopen zonder te betalen in een snackbar.
Ik deed mijn bestelling (en we waren de enige in de zaak) en stond al klaar met mijn portemonnee. De medewerkster draaide zich zonder pardon om en ging aan de slag met mijn bestelling. Vervolgens kreeg ik mijn bestelling en stond ik wederom met mijn portemonnee omhoog om te betalen. Mevrouw duwt me de bestelling in handen, zegt 'dag', draait zich om en loopt weg
Ik stond een moment vertwijfeld en ben toen de zaak uitgelopen. Om me vervolgens nog steeds schuldig te voelen
naomi_g1998 schreef:Lente schreef:Ik ben één keer weggelopen zonder te betalen in een snackbar.
Ik deed mijn bestelling (en we waren de enige in de zaak) en stond al klaar met mijn portemonnee. De medewerkster draaide zich zonder pardon om en ging aan de slag met mijn bestelling. Vervolgens kreeg ik mijn bestelling en stond ik wederom met mijn portemonnee omhoog om te betalen. Mevrouw duwt me de bestelling in handen, zegt 'dag', draait zich om en loopt weg
Ik stond een moment vertwijfeld en ben toen de zaak uitgelopen. Om me vervolgens nog steeds schuldig te voelen
Huh?Dat is best wel... vreemd?