Je treft het.. Of je treft het niet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Je treft het.. Of je treft het niet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 03:36

En ik heb er hopelijk getroffen!

Veel mensen van mijn leeftijd zullen het wel kennen; tinder, badoo... (Je kan elkaar liken en als de ander jou ook liked kan je met elkaar chatten)
Nu hadden vriendinnen van mij het er over en ik dacht doe eens gek, ik ga eens kijken, gewoon voor de lol.
Heb met jongens gepraat die langzaam maar zeker een richting opgingen waar ik niet heen wou. Ik vond t gewoon leuk lekker te kletsen. Zelfs jongens gehad die zeiden: ik ben eigenlijk alleen op zoek naar seks, kan je me helpen? Zelfs ('vieze') filmpjes door gestuurd gekregen waar ik alleen maar erg hard om kon lachen.
Maar zo was er vrijdag een jongen met een onwijs goede openings zin; hey, waar woon je precies in Rijswijk?
Hebben even gepraat en toen vroeg hij of IK HEM (normaal andersom) anders wou appen want de site deed het slecht op zijn telefoon. Met als afsluiter zijn nummer. Dus ik heb hem geappt en we hebben heel leuk gepraat! Vandaag moest ik werken en kwam hij langs. Gewoon even elkaar in het echt zien.
Ik ben normaal niet van het ontmoeten via internet enzo.. Vind dat maar eng maar bij hem voelde het anders.. Hij wou graag gezellig wat met me drinken maar ik durfde niet echt.. Al die verhalen tegenwoordig.. Tot ik hoorde dat het een vriend van mijn beste vriendin haar broer is (snappen jullie het?). Mijn vriendin haar moeder kent hem, en zijn moeder ook, en toen heb ik de stoute schoenen aan getrokken en is hij me komen halen, hebben we wat gedronken en heeft hij me netjes thuis gebracht... Maar wat een lieve jongen is het... Ik mocht zeker niet betalen, dat wou hij doen, maar dat vind ik zo'n onzin.. En ja.. Hij gedroeg zich gewoon erg netjes. Zal dit dan gewoon toeval zijn? Of zal het komen door het muntje dat ik vond vandaag met kop bovenop? (Ze zeggen dat dat geluk brengt toch?)
Ik wil hem zeker beter leren kennen, en misschien dat ik er dan op z'n minst een mooie vriendschap aan overhoud!

Wie heeft ook zo iets mee gemaakt? Zo via internet?
Wat is daaruit gekomen..? Ik ben gewoon benieuwd, en vrolijk dankzij een gezellige avond..

Eunomia

Re: Je treft het.. Of je treft het niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 04:06

Leuk zeg!

Een vriendin van mij heeft via Tinder ook een jongen ontmoet waar ze mee aan het daten is en het lijkt te klikken. :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 05:46

Hier een via plenty of fish. Mensen op t werk hadden het erover en aangezien ik ook nieuw was in de omgeving had ik ook zoiets van achja, maar eens zien wat het is en misschien ontmoet ik nog wat leuke mensen (ik heb helemaal niks met online daten en nog steeds niet :')). Hij was een vd eerste jongens die tegen me begon te praten, heeft me zijn nummer gegeven en hebben toen heel veel gesmst. Na een week op het strand afgesproken (het was mid zomer dus genoeg mensen en ik had zoiets van "tis de canadese country, hier zal het wel meevallen in verhouding met NL") en het klikte gelijk heel goed :) kon ook heel goed met hem praten en alles bij hem voelde zo goed en vertrouwt :) inmiddels zijn we een half jaar samen :)

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 06:48

Ik heb mijn man leren kennen via internet (farmdate) inmiddels 5 jaar bij elkaar waarvan 4 jaar getrouwd en de 3e spruit op komst. Het is goed dat je allert bent en hem niet zomaar vertrouwd maar er zitten niet alleen maar greaps op het internet :)

Edit:
Er is trouwens ook een topic over Internetdaten ik weet niet hoe ik een link moet maken met mijn telefoon.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 08:17

Wij zijn ergens dit jaar 10 jaar samen,inmiddels hebben we samen een huis gekocht :) ik heb hem via MSN leren kennen...

Wel goed dat je op je hoede bent,niet verkeerd want niet iedereen heeft goede bedoelingen.Een enkele keer zit er wel wat leuks tussen waar je dan aan blijft "plakken" :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 09:59

Ja hoor ik heb mijn vriend ook via internet ontmoet. Helemaal niet op zoek, hij ook niet.
Elkaar toegevoegd op Skype, een week elke dag gepraat toen elkaar ontmoet en we hadden gelijk een relatie. We voelen elkaar precies aan, hij is ontzettend lief en leuk en we kunnen elkaar echt alles vertellen.. Echt mijn soulmate! <3

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:04

Wat leuk voor je! Veel plezier op de volgende afspraakjes :-)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:13

Super leuk zeg!

Mijn beste vriendin heeft sinds 2 weken een relatie met een jongen die ze via Tinder kent :)

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:19

Blacky94 schreef:
Hier een via plenty of fish. Mensen op t werk hadden het erover en aangezien ik ook nieuw was in de omgeving had ik ook zoiets van achja, maar eens zien wat het is en misschien ontmoet ik nog wat leuke mensen (ik heb helemaal niks met online daten en nog steeds niet :')). Hij was een vd eerste jongens die tegen me begon te praten, heeft me zijn nummer gegeven en hebben toen heel veel gesmst. Na een week op het strand afgesproken (het was mid zomer dus genoeg mensen en ik had zoiets van "tis de canadese country, hier zal het wel meevallen in verhouding met NL") en het klikte gelijk heel goed :) kon ook heel goed met hem praten en alles bij hem voelde zo goed en vertrouwt :) inmiddels zijn we een half jaar samen :)

Ik wist helemaal niet dat het zo gelopen was met jullie hihi!

TS: wat ontzettend leuk voor je! Ik hoop dat er nog vele afspraakjes zullen volgen!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 12:37

Wat leuk al die positive reacties.
Ik ging idd met het idee van; hmm eens kijken, op die site kijken..
Deze jongen woont lekker in de buurt, en doet iets wat ik zelf erg belangrijk vind. Hij gaat naar school. :j (zijn er zo veel die t niet doen!)
Het eerste afspraakje klikte in elk geval en verliep heel netjes en gezellig dus ben benieuwd wat de 'toekoms' brengt haha

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:45

Dit is leuk om te horen :D En ook zeker leuk om ervaringen van anderen te lezen.

Zo zie je maar dat er niet alleen maar 'rommel' op internet ronddwaalt, maar ook echt serieuze potentiele partners.
Veel plezier samen!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 13:11

Mijn motto is; hoe groot is de kans dat je de perfecte partner in je eigen omgeving tegenkomt, terwijl er zoveel mensen op deze aarde rondlopen. :))

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 13:14

Saskiaatje schreef:
Mijn motto is; hoe groot is de kans dat je de perfecte partner in je eigen omgeving tegenkomt, terwijl er zoveel mensen op deze aarde rondlopen. :))

Klopt zeker :j
Maar als je er een tegen komt op een kwartiertje afstand, waarom dan niet? Als het goed klikt enz.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 13:16

LoveUggs schreef:
Saskiaatje schreef:

Klopt zeker :j
Maar als je er een tegen komt op een kwartiertje afstand, waarom dan niet? Als het goed klikt enz.

Natuurlijk. Daarom ook 'hoe groot is de kans'. De kans is niet zo groot, maar bestaat natuurlijk wel. :D

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 13:19

Aaahh op die manier! Nou dan is het hopen dat t geluk een keer aan mijn zijde staat haha

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 13:26

Super leuk dit soort topics! Ik hoop dat het goed voor je uit blijft pakken ts! :))

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 13:29

Haha en ik vind de leuke positive reacties erg leuk! Had zo getwijfeld over dit topic..

Maar bedankt!

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 13:31

Als jij jezelf er maar fijn bij voelt toch? Dat is het belangrijkste :). Ik heb mijn partner ook via een datingsite gevonden en ik ben nu 1,5 jaar samen met haar

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 13:36

Kijk, dat soort verhalen zijn nou leuk!
Het is goed dat ze het gevaar laten zien want idd niet iedereen heeft goede bedoelingen maar er zitten er ook heel veel tussen die wel goede bedoelingen hebben.. En kan me heel goed voorstellen dat veel mensen daardoor niet durven af te spreken.. Het ging ook heel erg tegen mijn opvoeding zegmaar in... Stap niet bij een vreemde in de auto, zeiden mijn ouders altijd. Wat doe ik? Ik stap bij iemand in de auto die ik 1x 3 min gezien heb en verder alleen via whatsapp gesproken heb.. Ik was onwijs zenuwachtig maar doordat m'n vriendin d'r moeder hem kent werd dat zo veel minder! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:14

Wat leuk voor je!!

Ik heb mijn vriendin via Tinder leren kennen. Helaas wonen wij echt 150 km uit elkaar dus vergt het wel enige organisatie maar ik ben heeeel blij en gelukkig met haar :+:

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 17:51

Wat super leuk ts! Ben benieuwd hoe het verder gaat met jullie!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 18:16

Lente, wat leuk!

Vera, dat ben ik ook hoor haha, maar wil niks overhaasten ofzo, eerst elkaar maar eens even beter leren kennen. :j

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 18:36

Hier via Biks&bytes (1 april grap van bokt en ander forum). Hij is mij van t vliegveld komen halen daar ik nog in t buitenland woonde. Wonen nu alweer ruim half jaar samen!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-14 19:17

Ja dat weet ik nog haha was met een of ander technisch forum toch! (Even kwijt hoe het heette) Wat apart dat dingen zo kunnen lopen..

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 19:26

Tweakers inderdaad.

Leuk he! Ook zo apart is dat je vaak meteen voelt dat t goed is, tenminste dat had ik.

Veel plezier en ik ga voor je hopen dat t iets moois wordt!