Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) 
Baileys01 schreef:ik heb precies hetzelfde gehad. Ik was altijd heel lomp met de lader erin steken (lees erin rammen) waardoor ik het laadstukje in mn telefoon een beetje had verbogen. Ik heb hem toen met een pincet een beetje weer bij elkaar geknepen en toen deed ie het weer. Maar dat raadt ik je niet aan want als je te hard poert erin kan ie alsnog helemaal kapot gaan. (Wat bij mij na de 2e keer t geval was en toen kon ik m helemaal weggooien)
Ga er even mee naar een telefoonwinkel. Hun kunnen het voor je maken.
de reden dat ie het aan je laptop wel doet is omdat hij dan veel meer direct stroom krijgt.

xOkidoki schreef:Foto's heb ik op laptop gezet en muziek download ik wel een keer opnieuw, dat maakt me nog minder uit.
Astaloca, geen één kabeltje doet het. Alleen de datakabel aan de laptop.
Astaloca schreef:Gewoon nieuw kabeltje kopen. Vraag anders in de telefoonwinkel of die het daar wel doet. Simpel opgelost.. Of het het nieuwe besturingsysteem namelijk android 4.3 wat veel problemen momenteel veroorzaakt met lang laden en snel lege accu. Het wachten is nu gewoon op 4.4
Bizzybijtje schreef:Astaloca schreef:Gewoon nieuw kabeltje kopen. Vraag anders in de telefoonwinkel of die het daar wel doet. Simpel opgelost.. Of het het nieuwe besturingsysteem namelijk android 4.3 wat veel problemen momenteel veroorzaakt met lang laden en snel lege accu. Het wachten is nu gewoon op 4.4
Andere kabeltjes werkt niet, opladen via computer werkt ook niet. Accu is niet snel leeg, enkel het opladen duurt eeuwen.
Edit: en ik heb Android versie 4.1.2