Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Tieneke schreef:Ik koop heel veel online met bv kortingscodes of in het buitenland. Ik heb bv. heel wat spullen van Desigual die ik uit Spanje haal of laat verzenden. Per stuk kost het daar gemakkelijk 20 euro minder. Ook via Vente Exclusive of bv. de Zalando lounge of zo... Laatst nog een jurk van 99 voor 30 op de kop getikt
Als je het online shoppen aandurft en goed zoekt tot je goede prijzen/korting/verzendingskosten vindt, kan je een massa geld besparen.
en ook outlets. Af en toen wat goedkopere merken maar die combineer ik dan weer met merk kleding dus valt imo niet zo op dan.

De Vero Moda heeft ook vaak voor kleine prijzen leuke kleding, zeker nu met de uitverkoop. Of het prijzencircus bij de V&D. De V&D in de grotere steden (o.a Amsterdam en Utrecht) heeft vele merken waaronder ook esprit en mango. Oh en ik hou van de uitverkoop!
ook voel ik me een stuk dunner door primark doordat je de broeken daar 1/2 maten kleiner moet nemen

Eoweyn_x schreef:Ik heb totaal geen zicht op waar de Primark nu allemaal zit.. Wil er graag naar toe, een keer in Londen geweest, erg goedkoop! Heb alleen geen zin in die drukte
Als je gaat, ga dan zo vroeg mogelijk en probeer weekenden en vakanties te vermijden, want dan is het meestal stampvol!
Heb hele mooie jeans van Kuyichi voor nog geen 25,- p stuk en een rok van bv Fornarina voor maar een 10tje terwijl ik hem in de gewone winkel voor 150,- zag hangen 
larissa288 schreef:xZiva_ schreef:Ik hoorde ook dat ze op het moment 1 in den haag aan het bouwen zijn
toch ook in Amersfoort? van plan?
M_hartje_M schreef:Anna schreef:Toevallig vandaag nog gewinkeld. Ben bij de Primark, H&M en C&A geweest.
Was 96 euro kwijt voor een dik fleece vest, 3 broeken, een vest, 5 shirtjes, een legging, 10 paar sokken, 2 tassen, een linnen tas, een pyjamabroek en een sjaal