Gebeurt bij mij de laatste tijd steeds vaker dat pakketten niet bezorgd worden.
Vorige week moesten er 2 pakketjes binnen komen. Dus was ik de hele dag thuis voor m'n pakketje, eind van de dag loop ik naar de brievenbus en vind ik daar een briefje met: "helaas was u niet thuis op het moment van bezorgen, we proberen het morgen opnieuw" of iets in die trant.
Het pakketje daarna loop ik ook aan het eind van de dag naar de brievenbus, wéér een briefje.
Maar dit keer dat het bezorgd is bij de buren. (lees: helemaal aan de andere kant van het appartementencomplex.. wat daar de logica van is???)
En zonet ook weer..
Netjes een T&T code gekregen en had die dus aanstaan. pakketbezorger was onderweg en pakket zou afgeleverd worden tussen 10:00 en 12:00..
Kijk ik net weer: "pakketbezorger heeft de zending niet kunnen afleveren, 2e afleverpoging volgt"
( Di tussen 11:30 en 20:00
)Nou dat is oudjaarsdag dus dat zal ook wel niet gebeuren...
En ja, mijn bel doet het gewoon
Bezoek kan ook gewoon aanbellen. 
Ben dit echt zo zat he
bah... 
om helemaal gestoord van te worden, dan zit je de hele dag te wachten op een pakketje en wordt het vervolgens helemaal aan het andere eind van de straat met nog 7 andere pakketten van de hele straat afgeleverd omdat de pakketbezorger het na 2 huizen blijkbaar te hard vond regenen
)
Moeder is ook bijna altijd thuis, dus de bezorger wordt ook niet verplicht om mijn nieuw adres een keer te zoeken. Hij zegt steeds tegen mijn moeder dat hij het nummer niet kan vinden (niks moeilijks aan, maar goed), waarop zij het telkens maar blijft aannemen... Helaas heb ik een herkenbare naam en weet ie dus intussen standaard dat hij gewoon naar m'n moeder kan rijden. Als hij daar dan aanbelt en zij doet, zonder te weten wie het is, open, tja, durft ze niet anders dan het aan te nemen, maar zo kan ik dus nooit eens achterhalen om wie het gaat