Nog meer mensen alleen met oud en nieuw?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Nog meer mensen alleen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 20:15

Naja, helemaal alleen ben ik niet, ik heb mn ouders, oma en broers :P maar ik wil eigenlijk eens wat anders doen dan thuis zitten (resulteert meestal in het vuurwerk bekijken vanaf mn zolderkamer en dan gaan slapen).

Heb ook niet echt vrienden waarmee ik veel doe (ja stalgenootjes gaan wel uit, maar ik ben niet zo'n kroegtijger :P ) en dit jaar ook nog steeds single dus geen vriendje waarmee ik oud en nieuw kan vieren :')

Zijn er toevallig meer mensen die alleen zijn/nog niks gepland hebben?

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:22

Meld zich... :D
Alleen met mijn 3 katjes en de paarden...lekker rustig :z :z

Mimichelle

Re: Nog meer mensen alleen met oud en nieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:23

Hier hetzelfde probleem.. Relatie vlak voor oud en nieuw verbreken is niet zo handig :+ Vrienden hebben allemaal al plannen, zucht -O-

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:29

Ik heb 4 jaar geleden oud en nieuw alleen met mijn moeder gevierd. Was toen vrijgezel en mijn moeder was ook alleen.
Was een erg fijne oud en nieuw, heb een gezellige avond gehad met mijn moeder,.
Hoefde een keer niet mijn best te doen om te lang wakker te blijven en ik heb veel vuurwerk gezien vanaf de zolder van ons mam. Heb het niet koud gehad omdat ik niet buiten hoefde te staan en had de volgende dag geen kater van te veel drank en weinig slaap. :)

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:33

Ik meld me ook. Ik ging altijd naar mijn vader, zodat die ook niet alleen was, maar dit (en vorig jaar) blijf ik lekker thuis met mijn hondjes, kat en kippen. Kan ik de boel mooi in de gaten houden en dan hoef ik ook niet door t vuurwerk, daar ben ik doodsbenauwd voor -O-

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:37

Vriend moet werken in de nachtdienst,ik blijf lekker thuis.
Heb ook nergens zin in dus lekker vroeg naar bed en de volgende dag bijtijds de knollen doen.
Heerlijk!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:38

Ik ben ook thuis met ouders en beesten heerlijk!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:40

Ik ben alleen met mijn vader. Wel tot 1 uur, daarna ga ik wel uit gelukkig. Maar echt gezellig vind ik dat ook niet nee. De band met mijn vader is niet zo heel goed en hij is ook helemaal geen type wat moeite doet om het gezellig te maken ofzo, dus een hele avond alleen met hem zitten zie ik best wel tegenop. :o M'n broertje peert hem dus wel mooi omdat ik thuis blijf want anders vind ik het ook sneu voor hem helemaal alleen.. Maar anders was ik naar een vriendin gegaan en daar vind ik het toch wel een stuk gezelliger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:40

Vind tegenwoordig het vuurwerk echt eng. Woon in een doorgaande straat. Brievenbus op slot en een emmer erachter. Ga ook niet de deur uit, wel aanloop. Een voordeel, woon tegenover de brandweer :)

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:42

Ik helaas...
Zou met een vriendin naar groningen naar een feest gaan en daarom andere mensen geweigerd als ze me vroegen om iets te gaan doen.
Nu kan die vriendin ''opeens'' niet meer en zit ik met de gebakken peren -O-

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:34

zou ook met vrienden naar de stad gaan maar helaas .. nu ook thuis met oud&nieuw thuis ..

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:41

Tot even na twaalf uur zijn we nog met zijn tweetjes. Daarna gaat mijn dochter uit. En ik naar bed.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:45

Tjah... alleen... Ik woon nog bij mijn ouders, dus alleen is het niet, maar zo voel ik me wel -O-

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:49

tsjah alleen is alleen maar me broer en me moeder en me zoontje zijn er :). Eerste jaar na vaste relatie weer als single erdoor heen,vind wel prima op zich. Ben geen kroeg persoon of cafe of algemeen stappen. Ik ga meestal na het vuurwerk gewoon naar bed, ook omdat me zoontje gewoon weer rond 7 uur komt :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:49

lifaya schreef:
Tjah... alleen... Ik woon nog bij mijn ouders, dus alleen is het niet, maar zo voel ik me wel -O-

hier het zelfde probleem!!

karinsd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:05

Ik ben vanavond ook alleen met mijn 3 katten, moet morgen om 7uur weer werken.

Imala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:02

Weinig mensen die echt alleen alleen zijn volgens mij want lees eigenlijk overal thuis met ouders.

Ik zit na verbroken relatie alleen alleen in mijn nieuwe huisje. De kerst goed doorgekomen in me eentje, overdag gewoon aan het werk geweest maar moet zeggen dat het nu even binnenkomt dat ik het nieuwe jaar ook in me eentje in ga.
Wat een poedersuiker gevoel.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:05

Ik ben helemaal alleen! Maar als je het niet te bijzonder maakt is het niet zo erg (ik bedoel... als je de hele tijd denkt: 'op dit heel belangrijke moment ben ik helemaal alleen' is het zwaarder dan als je het als een bijna-gewone dinsdagavond beschouwt.)

Ik snap overigens heel goed dat je na een verbroken relatie, zeker als dat recent is, dat wel even heel moeilijk vindt.
Als je wat lekkers in huis hebt of je moet nog booschappen doen: verwen je met wat hapjes, zoek leuke tv uit, en ga niet te laat naar bed :)

Mij bevalt het wel, alleen zijn met oud en nieuw, alleen zit ik hier wat ongunstig, veel te veel vuurwerk naar mijn zin.

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:07

Ik ook alleen! Met hond :)
Vriend gaat naar een winterbarbecue met vrienden en ik had geen zin om een hele avond kou te lijden :')

Imala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:18

Shadow0 schreef:
Ik ben helemaal alleen! Maar als je het niet te bijzonder maakt is het niet zo erg (ik bedoel... als je de hele tijd denkt: 'op dit heel belangrijke moment ben ik helemaal alleen' is het zwaarder dan als je het als een bijna-gewone dinsdagavond beschouwt.)

Ik snap overigens heel goed dat je na een verbroken relatie, zeker als dat recent is, dat wel even heel moeilijk vindt.
Als je wat lekkers in huis hebt of je moet nog booschappen doen: verwen je met wat hapjes, zoek leuke tv uit, en ga niet te laat naar bed :)

Mij bevalt het wel, alleen zijn met oud en nieuw, alleen zit ik hier wat ongunstig, veel te veel vuurwerk naar mijn zin.

Een heel belangrijk moment is de jaarwisseling niet, maar toch na een poedersuiker jaar was het leuk geweest als je het nieuwe jaar wat een positief jaar moet gaan worden had kunnen beginnen met leuke mensen om je heen.
Heb genoeg lekkers in huis maar ja dan ben ik dus iemand die gaat zitten denken van nou leuk gezellig, zit ik hier in me eentje met me lekkere dingetjes en me flessen drank _O-

LauwtjuhLevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 17:24

Hier alleen met mn vriend en de kat en konijnen. Is niet alleen maar voelt/klinkt wel ongezellig! Normaal gaan we wel wat doen maar nu gewoon thuis, vriend vermaakt zich met zijn vuurwerk ik kijk tv! Misschien gaan we wel nog even langs mn ouders maar dat is nog niet zeker!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-13 18:15

lifaya schreef:

Dat heb ik idd ook :\

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:39

Hier alleen met hond en 2 gerbils :) Ouders zitten in Duitsland, zusje bij vrienden en vriendlief is ook met z'n vrienden. Dus ik ben oppas voor de hond.
Het voelt wel vreemd om helemaal alleen te zijn maar vind ik niet zo'n probleem. Lekker series kijken en vannacht wat concerten, oliebollen en appelflappen erbij en ik vermaak me prima :)
Het enige waar ik tegenop zie is het helemaal alleen slapen. Als m'n ouders weg zijn is m'n vriend of m'n zusje er normaal wel maar nu dus niet. Woon midden in de polder in een groot huis dus deuren goed op slot en het alarm erop. Mobiel onder m'n kussen en dan moet het wel lukken :') Oja, en bang voor vuurwerk. Maar hier is al het vuurwerk op minimaal 500m afstand. :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 19:52

check! Zit hier met 2 kat en 1 hond.
Morgen werken.
Vermaak me prima, heb oliebollen gekocht, paar appeldingesen, heb wat kerstkransjes en smullen maar!

Hond om uur of 10 in vuurwerk luwte even uitlaten.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 20:07

Ik ben ook alleen zo als bijna elk jaar.
Maar vind het niet zo'n probleem.
Genoeg leuks op de tv. Heb oliebollen en ander lekkernij gehad.
Dus lekker met mijn 2 hondjes op de bank.