Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kirsha schreef:Helaas is HP niet zo high-tech dat er standaard een scroll lock knop op zit. Ik heb er ook geen, en wat zoeken op internet levert op dat er veeeel HP's zijn zonder deze knop blijkbaar. Hij zal dan inderdaad ergens verdekt opgesteld onder een toetsencombinatie zitten o.i.d. Misschien is er via Google wel een oplossing op te vinden?
Ik heb er echt nog nooit van gehoord dat ze die weglaten eigenlijk
Maargoed, ik zit dan ook alweer een paar jaar niet zo heel fanatiek in de windowslaptops...
Ik durf je echt te zweren dat de mijne er geen heeft, en die was nog niet eens zó low-budget
Hangt misschien van de serie o.i.d. af.
Ik hoop dan ook maar dat de mijne nooit dezelfde kuur als die van TS gaat vertonen, anders heb ik ook een probleem. Dus ik hoop stiekem dat hier nog iemand met het antwoord komt, ik word van Google namelijk weinig wijzer

Sorry, maar dan heb ik echt geen idee hoe je dit kunt oplossen 
Citaat:Als uw toetsenbord geen Scroll Lock-toets heeft, gaat u op de computer naar Start, Alle programma's, Bureau-accessoires, Toegankelijkheid en klikt u vervolgens op Schermtoetsenbord. Wanneer het schermtoetsenbord wordt weergegeven op het scherm, klikt u op de knop slk.