Ik zit momenteel nog in de date fase, na een date of 10.. en aantal keren bij hem geslapen. Ouders ontmoet ed klikt allemaal leuk. Gevraagd hoe het zit, aangezien ik het hele weekend daar was incl ouders
. Hij wou wachten.. (hij zag aan mij wel echt dat ik dit nou niet het antwoord was wat ik hoopte en vond het wel echt erg. Appte hij mij toen hij me thuis bracht, omdat hij moest werken) Daarna nog een paar keer blijven slapen.. Allemaal gezellig. Dit is kort gezegd momenteel mijn situatie. Hoe ging dit bij jullie? Bij mijn vorige relatie verliep dit wel iets soepeler namelijk. Na een paar dates (stuk of 3) heeft hij mij gevraagd hoe het zat tussen ons. En nu zit ik hierin, Dus ik word hier vrij onzeker van.. Of hij mij aan het lijntje houd ed. vanalles spookt er door mijn hoofd. Als ik bij hem ben lijkt het niks anders dan dat we een stel zijn namelijk.
Hij komt ook morgen langs voor de verjaardag van mijn broer. Heeft mijn ouders ook ontmoet.. maar ik begin nu te twijfelen of ik hem wel echt mee moet nemen, omdat ik gewoon zo onzeker hierdoor word
En hij wilt wel gewoon graag komen overigens, paar keer gevraagd. Helpt ook het nog eens niet mee dat hij barman is, en daardoor ook nog eens aardig geliefd is. Hier trekt hij zich naar eigen zeggen niks voor aan (als ze maar betalen
zegt hij dan )Dus bokkers. Hoe ging dit bij jullie?