Ik werk in een mannen organisatie (defensie) en ik heb er nul behoefte aan om iedereen 3 zoenen te geven omdat het zo hoort *ofzo
*. Zij bedenken klaarblijkelijk niet dat ik 300 man 3 zoenen mag geven terwijl zij maar 10 vrouwen tegenkomen in dat rondje... Wat ik altijd doe ik achter mn bureau blijven zitten, mn hand met gesterkte arm uitsteken om ze zo op afstand te houden enz maar dit land niet bij iedereen
De beste oplossing is de eerste weken vrij te nemen en zelfs dan ontkom je er nog niet helemaal aan hahaha (dit doen trouwens de meeste vrouwen serieus bij ons!)Hoe staan jullie hierin en hoe lossen jullie het op als je er geen zin in hebt!? Hilarische verhalen zijn uiteraard altijd welkom
brand los!

.
) alleen ik weet nooit wanneer het nou wel en niet gepast is, en wat zij willen en verwachten. Waar leg je de grens tussen hechte collega's waar je dagelijkse mee samenwerkt en degene die je af en toe eens ziet. Dra-ma. Daarom hou ik ook niet van verjaardagen op het werk, ik weet nooit wat ik nou moet
"