Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar die van mij had ook een 1.6 motor, wat voor motor ligt er in de auto die jij op het oog hebt?
MarjanB schreef:Het is en blijft een Franse auto.. Ik zou voor dat geld kijken naar een oud polo'tje of golfje die zijn veel degelijker
LovingTweety schreef:MarjanB schreef:Het is en blijft een Franse auto.. Ik zou voor dat geld kijken naar een oud polo'tje of golfje die zijn veel degelijker
VW van die leeftijd zijn meestal afgeragde auto's.
Heb hem nu 2,5 jaar, hij komt uit 1996 en nog nauwelijks rare/dure dingen mee gehad. Ik vind hem ideaal, groot genoeg om van alles in te vervoeren, klein genoeg om overal te kunnen parkeren. Ytjuuuh schreef:Vooral omdat het zo'n leuke pittige auto was, heb veel auto's verslagen bij de stoplichten...
Klein autootje, dus altijd mensen die er links naast gaan staan omdat ze verwachten dat hij traag is. En dan moeten ze er toch weer achter, heel kinderachtig, maar dat blijft leuk.
LovingTweety schreef:MarjanB schreef:Het is en blijft een Franse auto.. Ik zou voor dat geld kijken naar een oud polo'tje of golfje die zijn veel degelijker
VW van die leeftijd zijn meestal afgeragde auto's.
) auto heb gereden. Op zo'n moment vind ik die van mij echt een koekblik op wielen haha.