De afgelopen dagen.. euh.. tja.. Overal waar ik kom gaan lampjes knipperen
. Bijv. in de keuken. Er is 1 lampje wat telkens knippert. Mijn ouders hebben nog nooit iets gemerkt, maar elke keer bij mij knippert dat lampje.. De kerstboom gaat ook maar steeds aan en uit. Ik voel me eigenlijk ook heel erg bekeken. Of najah, ik voel me niet alleen. Echt een raar gevoel. Vannacht viel inneens mijn dvd-speler van de tv, die echt heel erg stabiel staat. Ik werd wakker omdat er iets aan het schuiven was. Daarna een dikke knal. Toen deed ik het licht aan en lag mijn dvd-speler dus op de grond.. Ik ben ook de enige die hem heeft horen vallen
.Ik heb laatst een aantal topics over geesten gelezen. Ik geloof eigenlijk niet in geesten, maar ik begin de laatste tijd een beetje te twijfelen..
Zouden dit nou echt geesten moeten zijn of zit dit gewoon in mijn gedachte? Ik heb laatst wel een dierbaar iemand verloren.. Hebben jullie ooit te maken gehad met zo'n soort situatie?

Mijn moeder heeft mij ooit een keer verteld dat mijn opa ook altijd met water aan het spelen was, dus we gokken dat het daar ergens mee te maken heeft gehad! Wij woonde namelijk in hun huis.