Ik ben voor de zoveelste keer weer begonnen met zwemmen. Wederom met de instelling om het lang vol te houden, want het is zo lekker...
Ik merk dat het motiveert om te weten hoeveel baantjes ik heb gezwommen. Alleen ben ik wat dat betreft net een goudvis die zwemt, want ik vergeet om de haverklap hoeveel baantjes ik nu gehad heb.
Vandaag met zwemmen een knullige oplossing bedacht door mijn neusklemmetje te verplaatsen over mijn vingers en als ik ze alle tien gehad had, mijn ring te verplaatsen
. Zo kwam ik met een mistelling van twee baantjes op de 50...Ik zoek eigenlijk een betere oplossing dan dit, dus ik ben gaan zoeken.
Je hebt van die dingen die je in het bad kan hangen en alles registreert, maar dat kost al snel 80 euro en dat vind ik wat veel geld voor wat ik zoek...
Dan heb je ook nog zwemhorloges, maar die doen het aan de hand van de beweging die je met je armen maakt, hier het volgende probleem. Om te voorkomen dat ik last krijg van alles en nog wat zwem ik consequent met flippers en gebruik mijn armen daardoor relatief weinig...
En dan zijn er nog teller voor om je wijsvinger dat je een knopje indrukt, alleen is het vervangen van batterijen weer lastig...
Kortom: is er iemand met een briljant idee of ervaringen met zwemhorloges die mijn baantjes ondanks flipperen toch bijhoudt?

haha ja gezelligheid in t bubbelbad!