Laten we vooropstellen dat ik heel goed weet dat er dieren gemarteld worden. Dit is vreselijk en mij zul je dus niet met een bontkraag zien.
Maargoed. Afgelopen dagen open ik mijn facebook op mijn telefoon, en scroll heel langzaam naar beneden. Om de plaatjes te ontwijken en eerst de tekst er boven te lezen, zodat ik niet weer voor de zoveelste keer een gruwelijk plaatje zie van een gemarteld dier. Ik ben zon persoon die zich dat plaatje uren later nog voor de geest haalt. En er misselijk van word. Ik droom er over, ik kan er gewoon niet tegen (misschien ook iets met hormoontjes te maken dat ik er nu nog erger op reageer)
Goed nu zit ik net half op bokt, half radar te kijken op tv en ik hoor een afgrijselijk gekrijs. "Zet maar af" zegt mijn vriend waarschuwend. Ik kijk naar de tv en ja hoor. Weer dat angora konijn wat levend geplukt word.... kan zo snel de afstandsbediening niet vinden en het gekrijs gaat door.
IK.WIL.HET.NIET.ZIEN!Misschien ligt echt het aan mij dat ik nu zo teerhartig ben
maar het lijkt wel alsof het door je strot word geduwd. Hoe dan ook, je komt overal die walgelijke plaatjes of filmpjes tegen.Ik vind dit geen manier meer van doen hoor. Of stel ik me nou zo aan?

.