Zo ben ik zo enorm teleurgesteld in onze vaatwasser

Lijkt heel leuk allemaal, lekker makkelijk je vuile vaat erin en schone vaat eruit, lekker weinig werk
Ja doei vergeet het maar
Wil je dat ding een beetje netjes, efficiënt inruimen dan ben je daar nog best een tijd mee bezig...daarbij bekruipt mij al het gevoel dat ik net zo snel even af met de hand af had kunnen wassen eigenlijk
Maargoed, je hebt dat ding niet voor niks dus je puzzelt netjes een hele kudde bestek, borden en schalen er in

Nou goed dan staat dat ding uren te zoemen, wassen en klotsen, je doet hem open....en dan zijn de glazen viezer dan toen ze er in gingen
En je glazen worden lelijk, dof en de leuke patroontjes slijten er binnen no-time vanaf...er staat nog water in allerlei randjes en holtes, en her en der lelijk opgedroogde druppels... nounou wat een feest..HANDIG joh zo'n vaatwasser
Kun je nog vanalles na gaan drogen met de theedoek of alsnog met de hand afwassen omdat het niet goed schoon is
(en dan krijg je van die commentaren dat je je borden en schaaltjes ook eerst even af moet spoelen voordat je ze in de vaatwasser zet... daar heb ik dat ding toch juist voor om dat niet meer te hoeven doen
) En zo wilde ik bvb. ook altijd als ik een huis zou kopen, dolgraag zo'n super mooie houten vloer

Huis gekocht waar zo'n vloer al in zat, mooooooiiii
........................
Ik wil nu nooit meer een houten vloer
Vind het nog steeds erg mooi maar totaal onpraktisch

En zo wilde mijn moeder al jaren een grindvloer in het huis. Hartstikke duur, maar uiteindelijk toch gedaan omdat ze het zo graag wilde
Ze was er superblij mee....een klein jaartje volgens mij maar want toen begon de boel erg te verkleuren en werd verteld dat dat normaal was....
Wat had ze een hekel aan die vloer toen! Zijn er weer plavuizen overheen gegaan, weer een smak geld 
Hebben jullie ook zo van die dingen die "in het echt" toch ineens wel tegenvielen, en waar je achteraf veels te veel geld aan uitgegeven hebt waar je eigenlijk toch wel een tikje spijt van hebt