Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Je kunt ook normaal zeggen dat ze moeten kappen, agressief gaan doen voegt niks toe.
. En tegenwoordig luisteren jongeren niet meer naar een 'normaal' gesprek.
) briitje schreef:had precies het zelfde gedaan.. reageer jij ook zo mayniac_val als je hond gewond is of van angst de benen neemt? Denk het niet hoor. En tegenwoordig luisteren jongeren niet meer naar een 'normaal' gesprek.
briitje schreef:had precies het zelfde gedaan.. reageer jij ook zo mayniac_val als je hond gewond is of van angst de benen neemt? Denk het niet hoor. En tegenwoordig luisteren jongeren niet meer naar een 'normaal' gesprek.
Wat is dat nou weer voor een onzin? Ik werk met jongeren, wedden dat ze luisteren? Volwassenen vergeten alleen dat het gewoon kinderen zijn en dat zij niet overal de consequenties van in zien, gaan schreeuwen en dreigen lost dat niet op.
. Helaas woon ik dan ook niet in een al te goede buurt (tenminste me moeder) En daarnaast als het bewust mijn kant opgegooid word, denk je dan dat ik vriendelijk ga vragen of ze stoppen?
word juist omgeschreven als onzeker.
)
(vaak bij mannen in het donker, anders een schat van een dier) honden houden meer van jou dan van zichzelf, logisch dat ze jou beschermen!
Denk dat streng toespreken wel eens kan helpen idd.
Is juist een hartstikke lief dier. Die prima luisterd.