maar wist even niks anders.Ene erg goeie vriend van mij is nu alweer ongeveer 2 jaar single weer. Het eerste jaar vond ie echt zo fijn om helemaal single te zijn maar begint het op zich wel weer een beetje te missen enz.
Over hem:
Naam: S.
Leeftijd: 28 jaar
Werk: Draait minimaal 60uur in de week bij een bio-melkveehouderij
Heeft vroeger zelf ook paard gereden maar wegens tijdgebrek doet ie dat niet meer, wel heeft ie zelf wel een kudde schapen waar ie druk mee is. En een hond wat ook echt zijn maatje.
Houdt van filmpje kijken lekker op de bank of in de bioscoop, naar de kroeg met vrienden.
S. is goudeerlijk, rookt niet, drinkt wel (bier voornamelijk en alleen in het weekend), heeft zijn hart op de juiste plaats zitten maar men moet zijn goede kant binnenin zijn hart wel kunnen bereiken omdat aan andere kant van zijn hart ie ook heel hard kan zijn en recht voor zijn raap.
Mocht je meer willen weten of wat meer details dan kun je mij beter een PB sturen, aangezien ik hier liever niet al teveel van hem zo in het openbaar neer klad.
Geen idee of dit iets is maar dacht ach waarom niet, kan het proberen allicht voor hem. Ik gun hem echt alle geluk opnieuw dit verdiend hij echt.
Zelf bezet en te jong
Locatie prima, Overijssel mooie provincie.
.