Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) doorgezet met mijn paard die ontzettend moeilijk is buiten en een nieuwe stap gezet in het buitenrijden!
MirandaFuego schreef:Meestal ben ik trots op mijn dochter, omdat het een vreselijke lieve schat is en op mijn man, die echt hard werkt en daarnaast studeert en er toch altijd voor ons is!
En dat horen ze vaak van me!
Maarrr vandaag ben ik even trots op mezelf, want ik heb toch weer (voor de 100e keer..) doorgezet met mijn paard die ontzettend moeilijk is buiten en een nieuwe stap gezet in het buitenrijden!
Patricia2403, je geeft me hoop!
maar iedergeval een tip, nooit of te nimmer opgeven! na 2.5 jaar kan ik heeeerlijke ritten met paardlief maken
alleen op shoots is die lastig, meneer ongeduld zelve haha [ITP] Stralende herfstshoot & waterpret met knappe Lexington. 

! Ze zijn nu 18 en 15 maar dat ze 6 en 3 waren, ben ik gescheiden van hun vader. We hebben een zware en nare tijd gehad
! We zijn nu 3 jaar samen, waar van 2 jaar getrouwd. Hij zorgt super goed voor ons, hij beschouwd mijn kinderen als ONZE kinderen! Het is hier élke dag sinterklaas
! Scheiden is mijn beste besluit ooit geweest! Ik weet wie ik ben en wat ik (aan) kan.... dat ik een vriendje van me zelf ben en heeeeel goed me eigen boontjes kan doppen