Het zij bij bovengenoemd model, hetzij bij een ander model.
Eerste volle tank: 450km gereden op 35 liter, zeer netjes naar mijn idee
Tweede volle tank: ruim 560km gereden op 42 liter, ook nog redelijk netjes, aangezien ik de muziek nogal hard had staan de laatste twee weken en niet altijd even rustig heb gereden.
Maar nu heb ik gisteren getankt. Inmiddels weer zo'n 45km gereden, maar verdorie al bijna een kwart tank leeg...
Dat klopt natuurlijk van geen kant!!! Zeker niet aangezien ik m'n muziek uit heb gezet en eigenlijk alleen maar netjes/rustig heb gereden. Geen noemenswaardige benzineluchten. Ja, vanavond eventjes, maar net op dat moment kwam er een auto voor mij rijden. Dus ik verwacht dat het komt doordat die optrok.
Als ik op internet zoek naar problemen bij dit model is dit wel het laatste probleem volgens mij... Het verbruik, tsjah, je kan er in theorie 1/14 mee rijden. Dat ambieer ik wel, maar moet ik nog ff op oefenen
Ik ben tevreden met een verbruik tussen 1/12,5 en 1/13 voor nu. Er zijn mensen die er meer mee verbruiken, er zijn mensen die zuiniger rijden dan ik.
Maar wat ik nu tegenkom klopt volgens mij van geen kant.
Wie weet waar ik op moet letten? Behalve of ik morgen ook een plasje achterlaat bij het wegrijden...
En waar kan overtollige benzine nog meer langs lopen?
bij ons is het net andersom, de bodem loopt taps toe en dus gaat ie opt laatst ineens veel sneller leeg
je weet het pas als je weet hoeveel liters er weer in zijn gegaan.