Ik ben al een tijdje aan het lezen maar ongelofelijk wat een mogelijkheden! We zijn eruit dat we een bonenapparaat willen (cupjes systemen vind ik echt te duur), dat makkelijk schoon te maken is en bij voorkeur ook een melk functie heeft want zelf cappucino maken lijkt me fantastisch (of kan dat ook los? Ooit eens een klopper bij de blokker gekocht dat werkte in elk geval totaal niet). En niet idioot duur, ik zie ook apparaten staan van meer dan 500 euro, dat is echt te veel voor ons helaas
Zijn er hier ervaren koffie mensen die ons wat tips kunnen geven waar op te letten bij de aanschaf en wat te vermijden??
Bij voorbaat dank!
hij is in zijn eentje, had er zelf een gekocht en heeft de oude van mijn zus na reparatie gehouden en er nog een gekregen van vrienden.
. Zijn grote aparaat maakt een pokkie herrie, is al 2 keer terug gestuurd voor reparatie ivm te koude temperatuur. Er zijn zoveel instellingen dat je bijna een dik handboek nodig hebt om een kopje te zetten. Die van hem staat standaard uit en warmt het water op als nodig,

Kennis van ons is barista (koffiemeester ofzoiets) en die zegt ook dat er niets op aan te merken valt. Het valt of staat met de kwaliteit van de koffie die je gebruikt, vele malen minder van het apparaat. 
al kreeg ik hem erbij...