volgens mij staat het hier verkeerd , geen idee waar t moest
Hoi Bokkers !Ik had laatst een mailtje gekregen van ene H. De Groot. op reactie van mijn advertentie ( Bijrijdpaard gezocht )
( ik weet z'n voornaam wel , maar die laat ik even anoniem)
In het mailtje stond of ik interesse had in een bijbaantje , met paarden .
Nou op het eerste gezicht was dat wel allemaal oke , maar hij stelde alleen maar vragen , vragen en nog meer vragen , zoals :
1) Heb je al wel eens op grote paarden gereden
2) heb je zelf paardrijkleding zoals zweep , cap en laarzen?
3)in welk deel van Apeldoorn ik woonde ( heb daarop mijn straat naam niet geantwoord , alleen het ''deel''
4) hoeveel ervaring ik had?
5) of wenum wiesel te doen is op de fiets.
Na vraag nummer 3 stelde ik eens een vraag : waarmee zou ik dan kunnen helpen en wat voor bedrijf heeft u? en heeft dat een naam?
Daarop antwoorde hij niets en ging door met vraag 4.
Na nog een paar vragen was ik het wel een klein beetje zat , Ik vroeg wie hij was , leeftijd? naam? relatie?
Maar hij zei gewoon niks ! Hij vroeg alleen maar of ik telefonisch breikbaar was ,
Ik heb ja gezegd , en me nummer gegeven ( oke , dat was misschien fout), hij belde niet .
Gisteren begon hij op google+ te chatten met mij , ( zonder webcam) onder de naam W. de Groot. ( een vrouwennaam)
hij zei dat hij er een vergoeding voor over had , dat vond ik vreemd , ik heb mijn ouders ingelicht , me moeder vind het vooral vreemd.
later vroeg hij zelfs of ik een webcam had , of anders dat hij wou bellen , heb gelijk gezged , ik heb een webcam maar die ga ik niet hiervoor gebruiken !
Nu heb ik gevraagd of er dan een contract kon komen , en dat mijn ouders eerst met hem telefonisch contact willen hebben , en daarna een echt gesprek op zijn 'misschien wel neppe bedrijf''
Nu zijn mijn vragen : Kent iemand hier een fokkerij / handelaar DE GROOT in WENUM WIESEL?
en wat moet ik nu doen?
Voor de gene die alles gelezen hebben
) maar ik ken deze persoon niet.
Heb namelijk eentje staan van 1m80 en heb al enkele ruiters moeten terug sturen omdat dat gewoon niet lukte. opstappen lukte moeilijk, maar dat is wel verstaanbaar, maar rijden lukte voor geen meter door de ruimere gangen enzo. 
zeggen