Leven als vegetariër .... ja ik doe het al 7 jaar!!
Ik wilde altijd al vegetarier worden, van kleins af aan, maar mocht het pas wanneer ik uit huis ging, dus toen ik uit huis ging ben ik van de een op de andere dag vegetarier geworden.
Jammer genoeg krijg ik ook vaak zogenaamde " grappige " opmerkingen naar mijn hoofd als ik zeg dat ik vegetariër ben.

Hier staan er wel enkele tussen, ook " eet je wel vleestomaten ? " is een klassieker.
Geloof mij, deze opmerkingen zijn uiterst ongepast! En ik vat ze als beledigend op.
Vaak wordt een vegetarier aangezien voor geitenwollen sok figuur, en dat ben ik absoluut niet.
Ben benieuwd of jullie zelf wel eens zo'n opmerking hebben gemaakt over vegetariers, of wat jullie gedachten is ?
Gr. Sunshine
En beledigend vind ik de opmerkingen niet. Ik leg het gewoon steeds uit.

Iedereen weet toch dat kip vlees is? Vis kan ik me nog wat bij voorstellen, er zijn vegetariers die vis eten (snap ik niet maargoed).
Daar kwam mijn ex (die kok is/was/whatever) ook achter
). Als ik bijvoorbeeld tegen iemand zeg dat ik groentenballetjes met puree en groentjes gegeten heb, of een vegetarisch gerecht zonder vis/vlees/vervangers, krijg ik vaak de vraag "ben je vegetarier dan?". Nee, ik eet gewoon gevarieerder dan een gemiddelde aardappel-vlees-groeten eter.....