Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eeeeef_x schreef:Het probleem is ook dat hij, wanneer ik hier weg ga niks meer met mij te maken wil hebben.
Mijn vriend krijgt hulp bij zijn depressie, maar ik kan niet mee
Een ander probleem in deze relatie is ook een tekort aan respect.
Zoals dit weekend, zijn zusje van 10 is bij ons en vraagt aan mijn vriend of ik nepnagels heb. Zonder pardon of gevraag worden dan gelijk mijn nepnagels aan haar gegeven. En als ik dan zeg dat ik ook spullen voor mijzelf wil hebben, ben ik de egoïst omdat 'deze familie alles deelt'...
Selka schreef:Ik zelf vind dat mannen kerels moeten zijn en dus niet zo hangerig etc. Maar dat is natuurlijk smaak gerelateerd. Doorgaan zou dan ook gewoon een blauw oog betekenen
musiqolog schreef:Selka schreef:Ik zelf vind dat mannen kerels moeten zijn en dus niet zo hangerig etc. Maar dat is natuurlijk smaak gerelateerd. Doorgaan zou dan ook gewoon een blauw oog betekenen
Die jongen zit vanwege zijn depressie in de ziektewet. Dan is er wel wat meer aan de hand dan 'niet laten zien dat je een kerel bent'....
eeeeef_x schreef:Het probleem is ook dat hij, wanneer ik hier weg ga niks meer met mij te maken wil hebben.
Mijn vriend krijgt hulp bij zijn depressie, maar ik kan niet mee
Een ander probleem in deze relatie is ook een tekort aan respect.
Zoals dit weekend, zijn zusje van 10 is bij ons en vraagt aan mijn vriend of ik nepnagels heb. Zonder pardon of gevraag worden dan gelijk mijn nepnagels aan haar gegeven. En als ik dan zeg dat ik ook spullen voor mijzelf wil hebben, ben ik de egoïst omdat 'deze familie alles deelt'...