Sinds April heb ik echt een schat van een vriend, lief leuk en mijn beste maatje.
Ging een lange tijd goed, totdat een vriendin tegen mij zei dat hij bij zijn vorige skarrel was vreemd gegaa,
iets wat hij mij niet heeft verteld. Hij heeft mij iets anders verteld.
Ik heb het tegen hem gezegd en hij heeft het uitgelegd dat hij dat idd had gedaan, maar niet weer zou doen.
Long time no problems, een keer een ruzie gehad omdat hij met een meisje stond te knuffelen waar hij een paar maanden mee ging.
Ik heb toen gezegd dat ik liever niet had dat hij nog contact met haar zocht, omdat ik weet hoe zij is.
Hij heeft beloofd dat hij dat niet meer zou doen, tot ik er een paar maanden geleden achter kwam dat hij nog wel eens met haar praatte.
En niet alleen met haar, maar ook met andere meisjes met wie hij is geweest (details hou ik voor mijzelf).
Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat ik liever niet wil dat hij met meiden appt met wie hij is geweest o.d. Ik weet dat hij nog wel eens appt met een ex, maar dat is een goede vriendin van hem. Daar heb ik ook geen problemen mee.
Uuuugh, ben ik nu zo wantrouwend en stel ik mij aan? Ik denk wel elke keer van, hij bedoelt er niks mee en hij hoeft hun niet.
Maar als ik dan achter zulke dingen kom...

.