Hee bokkers,
Mijn geweldig Blackberry Bold 9900 is 'kapot' (kleinigheid, met €20 opgelost, maar het beeldscherm is ook gebarsten, €100 om weer touch te hebben, abbonement duurt nog 2 maanden).
Nu neem ik maar, omdat het er toch eens van moet komen, een nieuwe telefoon (inclusief abonnement), maar serieus, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik wil een abonnement met (>) 1000 MB internet, maximaal €35 en wat belminuten/smsjes zijn ook handig.
Mijn mobiel moet leuke foto's kunnen maken (des te beter de kwaliteit, des te leuker uiteraard), relatief mooi geluid afspelen en mooi beeld hebben. Het enige waar de mobiel voor gebruikt zal worden is voor wat nutteloze programma's als Instagram, Twitter, Facebook en misschien Vine (en uiteraard whatsapp). Heb ik hiervoor genoeg aan 1000 MB internet?
Nu ben ik op tele2 gekomen voor een abonnement van 500 sms/belminuten + 1000 MB (€32,75), hier is de Sony Experia Z gratis, maar ook de Samsung S3 (9300 en 9305). Maar ook de HTC Windows Phone 8 S/X, de LG Optimus L3 tot L9, de Nokia Lumia en nog veel meer.
Maar serieus, ik zie door de bomen het bos niet meer, (en dan heb ik nog niet eens de verschillende abonnementen erbij).
Wie helpt mij bij mijn dilemma, wie heeft ervaring met een of meerdere van deze smartphones? Hoe bevalt alles je (snelheid, grootte van mobiel, kwaliteit van beeld) en hoe kan ik (gratis) apps downloaden? Heeft dat ook nadelen (door een download gratis apps kunnen downloaden, zoals bij de iPhone kan)?
Groetjes!
Kwaliteit van het beeld van de S3 is echt heel goed! Je moet er zeker wel een hoesje omheen doen voor de bescherming. Ik heb geen nadelen ondervonden van de S3..
iPhone vind ik daarentegen weer prut
Ik heb mijn S3 toen 1 keer hard laten vallen en ik had alleen lakbeschadiging