Ik heb even rond gekeken en zag wel topic over wie nog meer een vriendje heeft die ver weg woont, en zag tot mijn schrik nog heel veel meiden die hun vriendje in een ander land of wereld deel hebben! Respect.
Maar geen topic als deze,
Dit topic is bedoelt voor iedereen met een lange afstandsrelatie, die het net als ik soms moeilijk vind om je vriendje een tijdje niet te kunnen zien.
Het lijkt me leuk om elkaar te 'steunen' als we ons vriendje missen of tips aan elkaar kunnen geven hoe je de tijd sneller kan later gaan, of nouja, dat het zo lijkt! haha
Misschien is het ook leuk als je daarbij verteld, waar hij woont, hoe vaak je hem ziet, hoe lang je er over reist, hoe lang je hem dan ziet en hoe lang jullie al samen zijn! Oh en misschien ook leuk, hoe heb je elkaar leren kennen als je zover uit elkaar woont?
Ik zal wel beginnen

Mijn vriendje (bart) en ik zijn inmiddels 2 jaar en 2,5 maand samen!
ik heb hem in 2009 ontmoet in Italie, hij woont in Zuid Holland en ik woon in het hoge noorden, Groningen!
Ik zie hem om het weekend, veel te weinig natuurlijk..
Om in zijn dorp te komen, moet ik minimaal 2.36uur in de trein zitten (als ik de snelste trein neem) 15 minuten in de auto van huis naar het station en in Zuid Holland of 15 minuten met de auto naar zijn huis, of 40 minuten met de bus en nog 5 minuten lopen
Als ik naar hem toe ga, ben ik er van vrijdagmiddag/avond tot zondagavond.
En als ik vakantie heb, reis ik graag 100x heen en weer om bij hem te kunnen slapen, maar ook elke dag mijn paard te verzorgen/rijden/zien!
Waar ik nu echt mee zit is dat ik vanmorgen bij hem weg ben gegaan, maar omdat ik in gedachten heb dat ik hem 14 dagen niet zie, mis ik hem alweer.
Ik heb zojuist een schema gemaakt met wat ik per dag moet doen, en dat kruis ik elke dag af, lekker kinderachtig aftellen tot ik weer naar mn lief kan!
Ben benieuwd hoe jullie de tussentijd besteden, (tot je weer naar je vriend kan!)
Ik hou me maar bezig met studie en paarden, en ik moet zeggen dat het na een jaar nu wel wat begint te wennen. Ook nu ik steeds zekerder wordt over de serieusheid van onze relatie is het makkelijker om elkaar wat langer niet te zien. In het begin was ik elke keer heel gestrest en bang dat hij iemand anders zou vinden